Racetec dæk, til trackday div sp.mål? {{forumTopicSubject}}
Hej
Kan godt mærke at man har fået familie og konen har valgt at man skal nedprioritere de vigtige ting.
Jeg har ikke fulgt med de sidste år
Skal ha noen dæk til trackdayjernet (gsxr750 k4/5). Indsnævret det til jeg tror det skal være racetec, dem har jeg kørt med før.
Troede bare jeg skulle vælge om det sku være K0, 1, 2 ell 3. næ nej.
INTERACT, hva er nu det? Er det den ny model eller et mere gadeorienteret dæk?
Går ud fra racetec drift er til motard......
NHS Racetec CompK - slicks er vel stadig vildt overkill til lidt morfar kørsel?
Selv om der reklameres med de er til hobbybrug og kan tåle at blive varmet op og kælet ned flere gange? Nogen der kender dem?
Nåja og det vigtigste...... hvor er prisen god? og nogen på Vejleegnen der monterer for øl ell kys?
PFT Peter
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 254 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.900
Men søger du dæk der ikke nødvendigvis behøver dækvarmere så er Dunlop sportmax gp racer D211 et RIGTIGT godt bud. Og prisen er ikke helt hen i vejret på de alm kendte sider ! .
De skal dog køres med et ultra lavt dæktryk og dette SKAL man gøre for ellers smadre du dækket helt. Men de bider sku godt ellers .
Jeg kører selv på Pilot One lige nu og jeg har på ingen måde noget at klage over.
Jeg har selv været MEGET fastbrændt på dæk mærke men har så valgt at kommer udover det og få prøvet lidt af hvert. Det er jeg faktisk glad for da jeg på den måde bedre kan sammenligne uden at skulle "læne" mig op af div test´s . Prøv det da :-).
Racetec dæk, til trackday div sp.mål?