{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pas på - told / skat står ved toppen
  • #1   23. jul 2010 god ting

• #2   23. jul 2010 Ja egentlig ubrugelig info.. hvis ikke folk har råd til at have mc uden at skulle svindle med det, så det går ud over os andre, skal de heller ikke have mc...

• #3   23. jul 2010 Selvfølelig er det en brugbar information. Når told og skat, står der betyder det formentlig også at politiet står der. Så har man en chance for at afmontere de ulovlige dele på ens mc, inden man drager til "toppen" Tak for informationen!

• #4   23. jul 2010 var lige en tur på træffet i går, blev også vinket ind af en mc betjent, der stod på raste pladsen lige før man kommer forbi træf pladsen, så alle mcér blev taget.
    politiet skulle kun se kørekort og told og skat skrev kun nummerpladen op, 5 min tog det ca. tror de går efter dem på prøveplader og manglende afgift.
    der blev ikke set på blinklys og refleks som mangler på min.
    så har man ren mel i posen er der ingen ko på issen.
    ses der ude.

• #5   23. jul 2010 (Til: Michael L):

Ja det er din kommentar jo så egentlig også. Hvis du holder din sti ren "går det", som du så flot skriver, ikke ud over dig/"os andre".

• #6   23. jul 2010 Så er det lidt træls for dem som kører rundt med plader fra showplate.se smiley

• #7   23. jul 2010 Jan L
    Så kan man vel egentlig også stille sig spørgsmålet, hvorfor man advarer mod politirazzia, alm. hastighedskontrol, helikopter i luften eller sågar hastighedskameraer på motorvejen eller andre strækninger.
    Det er de fleste da taknemmelige overfor - og det kan da resultere i færre antal uddelte bøder.
    Og som Dennis siger, så står Told og skat næppe alene.

• #8   23. jul 2010 Jan L:
    Jeg beklager at jeg nævnte det - næste gang skal jeg sætte et filter på, så du ikke får denne slags info smiley

• #9   23. jul 2010 Yeees Lad os endelig få det ultimative Big Brother samfund, hvor alle konstant skal kontrolleres i hoved og i røv. Fordi staten mener for alt i verden ikke må blive snydt for nogle kroner som alligevel bliver forvaltet af helvede til og ender med at blive til gavn for..... well ingen...

Husk alle jer med "Rent mel i posen" Efterhånden som dette kontrol og overformyderiske samfund vokser vil der blive flere og flere borgere der pludselig er kriminaliseret, bødeberettiget etc.

Kun fremtiden vil vise hvad staten efterhånden vil finde på at straffe folk på I økonomiens og den politiske korrektheds navn... Mig Jeg gyser fandme ved tanken om hvor vi er på vej hen.

Arrgh... Havde lige brug for at afreagere her.. (Sikkert også snart ulovligt og strafbart, da jeg tilsyneladende må være psykisk ustatbil)

• #10   23. jul 2010 Ikke at forglemme, at skulle man ha gæld til det offentlige - så gør skat udlæg i hvad end de må anse for rimeligt, på stedet !

• #11   23. jul 2010 Don't do the crime, if you can't do the time

• #12   23. jul 2010 ja det kan vel ikke komme bag på nogen at de står der igen i år.....

easy money

• #13   23. jul 2010 Jan L -til din orientering dækkes skaderne altid-uanset om du har en forsikring eller ej-alle der betaler til ansvarforsikringer bidrager med en procentsats til en fond der dækker i første omgang og der hvor skaden overstiger max-beløbderefter er der regres mod skadevolderen.
    Og der er jo højst sandsynligt en ansvarforsikring for den nummerplade der køres med.
    Jeg anser det som værende småting ved siden af folk der kører mere end 20% for stærk.. 180km på motorvej er for mig uden for pædagogisk rækkevide og kørekortet burde konverteres til et hængerkort for evigt.
    Men sådan er der jo så meget....

• #14   23. jul 2010 Bombe...ja, eller du kunne nøjes med een cykel og så få plader på og betale til den fælles kasse som vi andre.
    ;O)

• #15   23. jul 2010 Fin info..

• #16   23. jul 2010 Bombe : BLEV til 3 ture .... Har du da brækket et ben ?

Håber du får tid til et par ture mere i sommer .... smiley

• #17   23. jul 2010 Slap da i er da nogle rejekællinger, manden kommer med god brugbar info til dem som kører på prøveskilte........... tag da den brokke attitude af, den er sgu ved at være lidt træls at se herinde gang på gang..

Kim.

• #18   23. jul 2010 haha som om det er noget nyt, det gør de jo hver år

• #19   23. jul 2010 Drømme plade ryttere har sgu godt af at få et hak i fjernsynet

• #20   23. jul 2010 selvfølgelig står både politi og skat ved træffet.. De står ved samtlige større træf i danmark. Det er pinlig logisk

Dem der tror det modsatte, de har ikke tænkt tanken til ende. Der er masser af ulovlige motorcykler og cykler på prøveplader i dk. Prøv og kik en tur i Markedet her på siden, og se hvor mange cykler der er til salg, som ikke er betallt afgift på.

De er ikke dumme. Det er deres job og vide den slags.

Jeg sys det er helt fint. Vi andre betaler fuld pris for at køre motorcykel, og selvfølgelig skal andre også det.

• #21   23. jul 2010 Hvad er det enligt at "motorcykelismen" går ud på, er det at gerene hinanden, svine hinanden til osv ?.

Der er sgu INGEN herinde der 100% følger den lovgivning vi har i danmark, så nogle køre for stærkt, nogle noget andet og andre kører med prøveplade....WHAT THE FUCK......

Alt info er brugbart for nogle.......... så fint indlæg.

Mvh
    Peter

• #22   23. jul 2010 peter d

du forsår tydeligvis ikke pointen i hvad folk siger

de vil gerne bruge vejene, og brokke sig over at der er huller i vejene, samt at de salter hele tiden, men vil de være med til at vedligeholde infrastrukturen..............nææææh nej, de vil bare lukrere på os er betaler ved kasse 1

• #24   24. jul 2010 Mc verdenen har desværre ændret sig alt for meget de sidste år, det har folks holdninger til hinanden i den grad også, fordømmelse og smålighed går efterhånden hånd i hånd, og det er specielt galt her på galleriet... men jeg er pisse ligeglad med sådan en gang tudekællinger og selvretfærdige æselpikke, jeg kører den oldschool stil der passer mig bedst Mht holdninger og lader andre passe deres uden at stille mig til doms over prøveskilte og i øvrigt alt muligt andet pis....

Kim.

Kommentér på:
Pas på - told / skat står ved toppen

Annonce