Dårlig start på ferien "Klip :(" {{forumTopicSubject}}
Hei
Skulle self til Esbjerg og kigge på en masse fede motorcykler med min kammerat.
-Vi kørte fra Brande over sdr. omme. og videre til Esbjerg. Hvis nogle kender turen, er der nogle rigtig gode strækninger. Som sagt satte vi afsted, kørte mellen en 100-1++ km/t.
-Min kammerat som køre på en Mille, ligger bag ved en bil og overhaler. Jeg venter lidt, da der kommer et sving. Da svinget flader ud overhaler jeg. Da jeg lige har overhalet kommer der en modkørende og blinker med forlygterne. Shit "police".! "Tænker: må heller fortælle min kammerat som ligger et godt stykke ude, at der er politi længere forude". Overhaler en bil mere og sætter efterham. da jeg kommer op til ham ligger der en Blå Golf bag ved mig med Blå blink osv.. Han målte mig over en stræknig på 4902 m som tog 148,89 sek. Min gennemsnit er på 118,52 km/t. Så et klip og en bøde på 2000,-kr.
Bare noget røv. Min anden tur i år, min første cykel, samt har kun kørt 150 km. Så 3 rolige år til mig. Er jo kun 18
- Håber ikke det sker for andre, for det er virkelig træls og køre rundt med.
cya
jan 2006
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 26 Svar: 86
jan 2005
Følger: 22 Følgere: 22 MC-er: 5 Emner: 9 Svar: 36
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.154
nov 2004
Følger: 10 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 88 Svar: 144
Hej Kasper
Jeg syntes, det er flot at du prøvede at rede din ven.
Jeg fik selv taget kortet for 5 år siden, da jeg kørt på cykel med 137km, hvor hastigheden var 80 ( Det var en stor omfartsvej, og klokken var 12.00, så ingen biler ).
På sin vis, er jeg lidt glad for dit klip :-0, for jeg tror du nu passer lidt mere på, i den kommende år, og derfor får lidt mere erfaring, inden du igen kan give den gas.
Sorry, men sådan bliver holdningerne når man bliver en gammel nar, og selv har en søn, der snart kan få kort.
Hej Paw
okt 2005
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 11 Svar: 102
Min anden tur i år, min første cykel, samt har kun kørt 150 km. Så 3 rolige år til mig. Er jo kun 18
Måske netop derfor skulle du tage den med ro.
Held og lykke resten af året.
sep 2004
Følger: 24 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 67 Svar: 610
Kasper. ja det er sgu sur røv for dig...
maj 2005
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 43
Dårlig start på ferien "Klip :("