{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.174 visninger | Oprettet:

Spørgsmål ang. Ducati {{forumTopicSubject}}

Jeg har nu endelig fået sporet mig noget mere ind på hvorfor en mc jeg er ude efter og i morgen tager jeg tegnedrengen med og tager ud for og kikke og prøve nogle men vil meget gerne vide lidt om fejl og ting som man skal være opmærksom på.
De 3 cykler jeg skal se på er:
Ducati 999 fra 2003 gået 21.000 km
Ducati 996 Biposto fra 1999 gået 43.500 km
Ducati 749 S fra 2007 gået 7.500 km kan ikke få fat i ejer smiley

Har prøvet en 749 S og den er jeg noget varm på men ved intet om dem teknisk set da jeg aldrig har troet jeg ville komme til og eje en.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål ang. Ducati
  • #1   26. jun 2010 999/749 med fuld bog er bare at købe, en "rigtig" ducati 996 er noget man lige skal have fagfolk indover da de kan have nogle grimme og dyre fejl, men hvis du godt kan lide designet af 749/999 så skal du helt slå 996 ud af hovedet da den ikke er i nærheden af samme kvalitet som de andre, de første 999 som den du kigger på havde også nogle begynderfejl, men hvis den har fuld bog er der ikke noget at frygte, men en 749 fra 2007 er sikkert valg.....

hvis du kommer fra nordsjælland så kan jeg kun anbefale at bruge Promotor til at vurdere cyklerne !!!

• #2   26. jun 2010 Dejlige cykler alle tre. Designet skal du naturligvis kunne leve med, og her er der mange der sværger til "det gamle" 916-design, som 996'eren er repræsentant for. Selv kører jeg en 999S, og er vild med designet, der bare holder max.

749 og 999 har en såkaldt testastretta motor, en nyere motorkonstruktion end 996. Vil du have den nyere motorteknologi men 996-designet, så kan du gå efter en 998, der også kører med testastretta motor.

Når dette er sagt, så er 749S en fantastisk cykel, letkørt og den gør præcist hvad man forventer, så den går du bestemt ikke galt i byen med - den må også forventes at være lidt nemmere at forsikre end 996/999.

God fornøjelse med testkørslerne ;o)

JLL

• #3   27. jun 2010 Mange tak for jeres posts læste dem lige fra min tlf så svare jer først nu:)
    Efter og have prøvet lidt af hvert må jeg sige at 749 skiller sig meget ud til det gode... kan ikke forstå at den ikke er blevet fremhævet nogen steder som en virkelig kanon cykel har prøvet en Triumph Daytona 675 for en lille måned siden og syntes meget bedre om 749s.
    Kan kun give JL L ret den gør præcis som man forventer.

Kommentér på:
Spørgsmål ang. Ducati

Annonce