{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.701 visninger | Oprettet:

Forsikring igennem hdc spørgsmål? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen

Jeg påtænker at erhverve mig når min japaner forhåbelig snart bliver solgt. Mit nuværende forsikrings selskab er ikke videre begejstret for bla. Ducati og Harley, men jeg har det ellers rigtig godt hvor jeg er.

Så påtænker at benytte mig af forsikringen igennem hdc. Håber på nogen herinde så kan svare på, hvad der forståes med faste vægge ved opbevarings stedet? De har jo en del regler ang. det forsikring.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikring igennem hdc spørgsmål?
  • #2   5. mar 2013 ALT hvad du vil og skal vides tår deres hjemmeside. Læs den igennem. så ved du hvad der forvendtes - og send dem en mail NÅR du har læst det igennem, hvis der er noget mere du vil vide.
    Men som sagt - så står alt hvad du skal vide på hjemmesiden.
    Og der er også en god forsikrings pris berenger - så tjek det ud.

• #3   5. mar 2013 Jeg har skam læst det, mange gange endda, men ved stadig ikke hvad de mener at faste vægge betegnes som. Min garage nemlig ikke muret.

Det ville bare være ret noget pis og købe en maskine for så ikk at kan forsikre, hvis opbevaringsstedet ikke lever op til deres krav smiley og går ud fra at der må være nogle herinde som er forsikret igennem hdc

• #4   5. mar 2013 Min fejl, der står stabile vægge smiley Men det ændrer ikk mit spørgsmål smiley

• #5   5. mar 2013 Så skriv til dem der arbejder med deres forsikringer - De er vel dem der ved bedst.
    Hvis du da vil være sikker.
    Du kunne jo tage et billede og vedhæft din mail bare en ide.

• #6   5. mar 2013 Som tommelfingerregel må man ikke kunne komme ind ved hjælp af en motorsav....

• #7   5. mar 2013 Jeg lurede også lidt på begrebet faste vægge, den gang min HD skulle forsikres.. Jeg har en lukket carport i træ ( hvis man kan sige det)... Jeg konkluderede at den måske nok lige var i ringe nok stand til at QBE ville blive tilfredse, så jeg murede en lille lokal mc garage op inde i carporten... Støbte et nyt betongulv med armering og smed en dør med rukolås i .... Så var alle glade og det var ikke voldsomt dyrt, når man kan gøre det selv.... Selvfølgelig med gulvanker og godkendt alarm på cyklen som reglerne siger.... Jeg synes du skal kontakte enden QBE eller HDCD for at få præcis det svar du søger..

• Henrik F
    Henrik F Tilmeldt:
    sep 2012

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 7
    #8   6. mar 2013 Top danmark, kommer og tager billeder til uvildig vurdering af cykel,vedr pris, vil så have alle dine forsikringer os dem og traktions kontrol på hd,en hvor de betaler abonnement. så er den klaret , til 3700 kr årligt som elite,cyklen skal ved foto se ud som skal køre, ombyg,

• #9   6. mar 2013 @Henrik F.

Traction kontrol ?? du mener vel forhåbentlig GPS Tracker..

Ellers er Topdanmark udmærkede, hvis man har ejerbolig og er halv gammel smiley

• #10   6. mar 2013 Jeg vil anbefale dig at forsikre i topdanmark. Og ved medlemskab af turing club danmark, får du 20% på alle dine forsikringer hos dem. For min Harley betaler jeg 2650kr incl kasko om året. Uden urimelig krav til gps-alarm eller andre bunkers ligende foranstaltninger.

• Henrik F
    Henrik F Tilmeldt:
    sep 2012

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 7
    #11   7. mar 2013 Til Brian ,du har sikkert ret gps, og hvad f.. mener du med halv gammmel,
    Jørn G vær helt sikker på at tyveri er dækket uden gps tracker, troede jeg nemlig at min var ,var den ikke siger de

• #12   18. mar 2013 @henrik f.

Topdanmark vil ikke forsikre hd til unge mennesker. Men med visse regler gerne os halv og hel gamle smiley

Kommentér på:
Forsikring igennem hdc spørgsmål?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce