{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
955 visninger | Oprettet:

Mc nr 2 {{forumTopicSubject}}

Jeg går i overvejelse om at købe mig en mc nr 2
Det skal være en cykel til hverdagsbrug, alt slags vejr. Til hygge ture med passager.
Cyklen skal gerne være 175cc eller under da det er billigst for mig at forsikre.
Jeg har set lidt på.
Yamaha dt 175
Yamaha tdr 125
Og div. kina masiner på 150cc

Så er spørgsmålet hvad jeg vil få mest glæde af, nogen der har noge erfaringer med disse maskiner både solo kørsel og med passager. Og måske også nogen der har ande forslag til en god maskine. budgettet ligger på max 15.000 kr

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mc nr 2
  • #2   13. jun 2010 Ser ingen grund til den du har i forvejen ikke kan opfylde de krav du stiller op her.

• #3   13. jun 2010 al slags = vinterkørsel ??

så vil jeg sige DT175 , fra 2000 og frem har de skive på forhjulet , eneste minus er nok potten rådner meget hurtigt og koster klejner

TDR er ikke egnet til det da den er noget mere frontheavy end så meget andet i den størrelse , men er det uden vinterkørsel kan den godt gå an

div kinesere ville jeg holde mig fra til vinter og vådt brug da samlekvailiteten er sparet væk

• #5   13. jun 2010 Kristoffer H

jeg vil nu stadig kalde den næsetung , da den ekstra vægt den har mere end DT125R er placeret over forenden smiley

• #6   13. jun 2010 Ja det er også til vinterkørsel,

• #7   13. jun 2010 Yamaha YBR. Jeg købte min i efteråret og bruger den som min som nr. 2 maskine, til nogenlunde det du efterlyser. I byen er den genial også med to på, det er naturligvis ingen raket men på den anden side er der ikke meget der er hurtigere i tæt trafik end sådan en. Jeg har kørt hele vinteren på den og det går fint selv i sne/is, se evt. under min bruger, da den er meget nem at håndtere da du sidder meget lavt, desuden er den meget let.
    Super billig! Ved fuld gas og blandet by og landevej 35-40 km/literen (umulig at få under 30km/literen ved ren bykørsel) og driftssikker. Du kan få en fin en for under 10.000.

Kommentér på:
Mc nr 2

Annonce