{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.652 visninger | Oprettet:

REGN {{forumTopicSubject}}

http://www.dmi.dk/dmi/danmark.htm

VRÆL!

Håber seriøst det holder tørt som de har lovet imorgen så jeg kan få trillet en tur.

...kan sku ikke få mig selv op på cyklen i det vejr her.

Har brug for nogle meninger omrking kørsel i regnvejr.

Lader du din mc stå hvis du har andre muligheder?

JEG er ihvertfald glad for at motorcykel ikke er mit eneste transportmiddel og sikkert aldrig bliver det sålænge jeg er i dk.
Arhmen jeg har dælme brugt nok af mit liv på en cykel i regnvejr. FANDEN

Forbinder mc livet for meget med sol og varme, frygter den dag jeg drager afsted i høj sol og møder mørke skyer på min vej smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  REGN
  • #2   7. jun 2010 Jeg gider ikke køre i regnvejr... Jeg har min mc for hyggens skyld, og jeg synes ikke det er hyggeligt at køre i regnvejr....
    Så hellere gå, cykle eller tage bilen - alt efter hvor langt jeg skal


  • #3   7. jun 2010 great - den er bookmarked.

    Det er ligefør jeg ser det som direkte tumpe dumt at køre i regnvejr smiley

    (selvfølgelig hvis man har andre muligheder)

    INGEN FORDELE whatso ever


  • #4   7. jun 2010 Jeg tager ikke afsted hvis det regner, men begynder det at regne mens jeg kører så genere det mig ikke. Man må bare passe mere på, for fanden det er jo bare vand.
    Vi er en stak der drager fra det mørke jylland til sjælland på fredag, og der skulle det vist pisse ned, men derover det skal vi sgu


  • #5   7. jun 2010 køre fra 01/03 til 01/12 uanset været regn elle sol blæst elle stille min personlig mening er når det er 16 17 grader så er det det bedste køre vejr
    bare min mening


  • #6   7. jun 2010 Gider ikk at køre i regnvejr... Det har mest noget at gøre med at jeg hader at vaske motorcykel... og godt kan lide at den står pæn og velholdt.

    Bortset fra det rører det mig ikk så meget. Så længe påklædningen er i orden... Synes faktisk det kan være ligefrem fedt nogen gange.


  • #7   7. jun 2010 Kører kun for sjov, ikke fordi det er nødvendigt.
    Af den grund bliver mc'en stående i garagen hvis det regner.


  • #8   7. jun 2010 Det første år jeg havde MC, kørte jeg på den på arbejde, lige meget hvordan vejret var. Havde mulighed for at låne en bil, men ville hellere køre på min nye MC dengang.. Det værste var dog at kører hjem fra arbejde kl 23. i mørke og regn, så forværes ens udsyn godt nok markant..


  • #10   7. jun 2010 Don T : Hvordan kan det være at man er en fattigrøv fordi man kører i regnvejr..

    Jeg har min motorcykel som et transport middel. Den kører hverdag i alt slags vejr.

    Jeg nyder det uanset om det regner eller der er sol. Jeg går lige forbi min bil om morgenen, men hader at sidde inde i den sardindåse når man kan nyde friheden og mærke vejret på motorcyklen.

    Har nu aldirg set en motorcykel smelte eller tage skade af regnvejr.


  • #11   7. jun 2010 Jeg er en af de fattigrøve, der kun har offentlige transportmidler som alternativ, så jeg triller også stort set i alt slags vejr... hvis jeg altså skal noget vigtigt smiley

  • #12   7. jun 2010 Kører ikke i regnvejr... mest fordi jeg hader at køre i "glat" føre.
    .. så jeg må tage det offentlige.. smiley


  • #13   7. jun 2010 kører hele året uanset vejr....


  • #14   7. jun 2010 Kørte indtil sidste år kun for sjov - når jeg havde lyst, og vejret var godt. Jeg kunne faktisk aldrig drømme om at køre en tur i regnvejr.
    Men så kom finanskrisen, og jeg fik desværre sparket. Jeg fandt dog ret hurtigt job igen (14dage). Desværre ligger min nye arbejdsplads 35km. fra min bopæl. Så siden sidste år har jeg kørt hver eneste dag, i sommerhalvåret, uanset vejret. Og det har resulteret i, at jeg nu har sat min kære motorcykel til salg.
    Motorcykel-kørsel er simpelthen kommet til at hænge mig langt ud af halsen, og jeg vil nu have en lille økonomisk bil at køre i istedet for.

    En motorcykel er og bliver et legetøj eller en hobby. Den bliver, ifølge mig, aldrig et transportmiddel. Det er simpelthen for besværligt.


  • #15   7. jun 2010 Ja Hvad skal man sige?Køre motorcykel er på mange måder en fysisks oplevelse.Så er der for varmt, så er der koldt og så regner det sgu også. Alle disse intense oplevelser er jo netop det der er værdien i at køre mc i stedet for at se filmen køre forbi på bilruden.Tag plads på scenen i stedet for at være på tilskuerpladsen.

  • #16   7. jun 2010 Rigtige motorcykelister kører i al slags vejr.
    Men hvis man er utilfreds med vejret, så lad dog være med at trække det. smiley


  • #18   7. jun 2010 Don T : Nu er min maskine ikk ny... Den har gået lige over 5000 km siden jeg fik den til påske i år.

    Jeg elsker også at kører bil, men når motorcyklen står der, tager jeg den til hver en tid.

    Våde veje??? Kan man ikke kører i et ordenligt tempo fordi der er vådt.??
    Svine maskinen til.. Det er da bare en spand med vand og en børste..

    Når jeg kører i bilen føler jeg stress, når jeg bliver blæst igennem på motorcyklen er jeg et nyt menneske. Har dagen på job været lidt sur, så bare glæden ved at starte dyret og føle magten i højre hånden..


  • #20   7. jun 2010 Den Norkse vejrside er genial.
    Meget mere veludviklet end DMI.


  • #21   8. jun 2010 Det er jo et spørgsmål om at have det rigtige udstyr, for så kan man jo køre hele året. Jeg har planer om at få sidevogn på til vinter, så kan jeg også køre i snevejr.Nu tager min mc jo ikke skade af at blive brugt.

  • #22   8. jun 2010 nårh det er godt jeg er ikke den eneste kylling, ikke fordi jeg aldrig kommer til at køre i regnvejr, men det skal være når alt spiller og udstyr er på plads.
    Det duer ikke man bliver bange for det hvis man en dag er tvunget.

    Bent S. respekt til planerne, jeg ville til hver en tid vælge en bil med gode vinterdæk som minimum til ren transport, meen når man når din alder har man jo også lidt ektra tid til det hele smiley -selv falck vognen i 30 cm sne smiley



  • #23   8. jun 2010 og BTW er det tørvejr, see ya smiley

Kommentér på:
REGN

Annonce