{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Salg i motorcykler
  • #1   29. maj 2010 En pris midt i feltet i en krisetid er som nej tak til at sælge ... Den skal i bund

• #2   29. maj 2010 du kan købe en cykel ca som din hos en forhandler som giver en god garanti oven i .......så som jan siger skal prisen nok længere ned , desværre

• #3   29. maj 2010 ``Synes ikke der er mange henvendelser, selvom prisen ligger midt i feltet... :-D``

Siger det ikke sig selv så?:o)
    Prisen på din er også rimelig høj, du kan jo få en gsxr600 k6 for de penge.
    73-76.000kr er nok mere realistisk.

• #4   29. maj 2010 få evt hjælp til salget...

(link fjernet)

• #5   29. maj 2010 i øvrigt tror jeg nok markedet er okay.. har lige smidt min egen til salg, og allerede fået flere henv. jo så ik sikkert den blir solgt af den grund, men alt andet lige.. så må det jo betyde en hvis interesse.

• #6   29. maj 2010 Der er ikke gang i en skid. Hvis man vil noget for tiden må man bytte sig frem

• #7   29. maj 2010 til den pris du vil ha... ville jeg vælge en Busa '99.........

• #8   29. maj 2010 Hvorfor skulle en motorcykel hvis pris er midt i feltet blive solgt? smiley så skal den satme være speciel..

• #9   29. maj 2010 den er for dyr, ned i 80´erne.....

• #10   29. maj 2010 Nææ Alt er nærmest gået i stå

• #11   29. maj 2010 Har opnået mindsteprisen på min på auktion og er ved at købe en, af en bruger herinde.. Så lidt sker der da...

• #12   30. maj 2010 Der var en gang hvor man kunne have en mc i flere år og sælge den for det samme som man havde givet for den eller mere. men den tid er længe forbi. nu er det kun de billigste der bliver solgt fordi der er mange steder man kan søge på nettet og sammenligne tilbud udover det er der mange der ikke har penge eller kan låne penge for tiden..

• #13   30. maj 2010 mange folk tror sku stadig de sælge guld når man kigger på R6, gsxr 600, cbr 600, sv650... den er hel gal... kan godt forstå de aldrig bliver solgt mange af dem.... og det går sikkert igen med mange modeller

• #14   30. maj 2010
    Lars ¤ 6880-Tarm ¤ R

den er for dyr... der har været flere til salg af modellen nyere omkring din pris.... man ja din ligger midt i hvad andre står til men de har godt nok også være sat til mange gange eller stået til salg længe, har selv kigget lidt en som din

• #15   30. maj 2010 En herinde havde en bike til 77.000 billigste i dk, men solgte for 66.000 for ellers var der ingen købere der bed på!

• #17   30. maj 2010 Ved ikke helt om man kan sætte det sådan her op. Men jeg står og skal købe en cykel har kikket en del på alt muligt som syntes prisen på en fx fireblade fra 97 og en fra 2004 er alt for lille til jeg nogen sinde vil købe den gamle.

Fx ser jeg din cykel helt sikkert en lækken en, også sidder jeg og kikker videre og falder over en ZX-6R 2009 model som jeg kan få med 588km på tælleren til 2 års fabrik garanti 1 service gratis og mulighed for en for mig god forsikring til 139995.- (listepris ny 179995.-)
    Da det er en ny cykel kan jeg bare strække lånet længere da jeg ved jeg ikke kommer til og stå i den store miskredit fordi det er en 5-6 år nyere cykel og de gamle cykler, som har kunstig høje priser skal nok holde den så meget oppe i pris så selv om 2 år når den har gået 20.000km vil den stadig efter min mening være 120.000kr værd, det er næsten det samme tab som hvis jeg købte din.
    Så hvorfor skulle jeg dog det når jeg her får en nyere cykel,med garanti, med 1 service, som om nogle år vil være lettere og sælge igen

• Kim C
    Kim C Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 21 Svar: 106
    #19   30. maj 2010 Jeg kan kun tilslutte mig at det gælder om at sælge til den rette pris. tidligere på året solgte jeg min mc på 8 dage. Så hvis ingen henvendelser= prisen ned.. Markedet er ikke dødt der er bare mange til salg derude.

• #20   30. maj 2010 Jo mc købes og sælges stadig , har lige solgt min r6 fra 2000 til en fornuftig pris og købt en fzs 1000

Jeg har da set flere på galleriet der har skiftet ejer fornyligt !!

Kommentér på:
Salg i motorcykler

Annonce