{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken MC
  • #1   20. maj 2010 Køb en kinøjser cykel - en køb og smid væk cykel ... Og hvis du så køber en brugt ka du jo næsten tillade dig at glemme den hvis vejret nu skulle blive for slemt når du skal hjem c";)......

• #2   20. maj 2010 Har lidt overvejet en kinøjser, meeeeen det skal jo også kunne holde til lidt...:-)

• #3   20. maj 2010 Køb en mage til min:D Den har varme i håndtagene og de skulle eftersigende være temmelig trofaste.. De kan endda fås ligeså billige som kinøjserne. OG den kan endda bruges hvis du ikke gider pudse den anden cykel i regnvejr. Jeg har planlagt at boycutte bilen der næste års tid, bare for at prøve at være ægte biker:D

• #4   20. maj 2010 Det er lige præcis det.. Den anden bliver jo kun brugt i tørvejr, så skal ha en der kan svines ordentligt til..:-)

Har overvejet en MZ også, men ville lige høre alle de spændende forslag der plejer at dukke op.

• #5   20. maj 2010 Der var en artikelserie i touring-nyt med en der brugte en Regal Raptor 150/250 til vinterkørsel. Den rustede ikke mere end de japanske motorcykler han ellers har brugt til vinterkørsel, og den fik samme behandling som hans tidligere japanske vinter-MC'er, så den vil næppe være helt tosset.

• #6   20. maj 2010 Jeg kan kun sige go for it.
    700kr i forsikring Årligt, det er billigere end min daværende scooter fors.
    Den er nem at rive på baghjul i øvrigt, så bliver den ikke tæsket rundt i regn og slud så får den lidt tæsk alligevel..
    De er mega grineren at køre på, mest fordi folk tænker hvad fanden er det der stinker sådan, og 2 sek efter kommer jeg: RIIIIIIIIIIIIIIIING DING DING DI DI DIIIIIING med et kæmpe smil på læben og klar over at folk tænker hold kæft en idiot, for så at kryde det lidt kan de lige få 2 kliks fra hornet.. Endnu bedre når der er lang kø, så er det bare indimellem og op foran, og går det ikke an så er der sgu altid en cykelsti, muhuhahaha..
    Mit smil på læben stiger propertionalt med des mere folk tænker fjols.

• #7   20. maj 2010 Jonas go stil.. det er sgu lige før man skulle have sådan en til regnvejrsdagene.
    hvad koster de i indkøb ca?

• #8   20. maj 2010 Ha ha Jonas, jeg må ud og teste sådan en..:-)

• #9   20. maj 2010 De ligger mellem 1500-7000,-

Men er special udgaven med MEGET ekstra udstyr.
    Sidestøtte ben og varme i håndtagene, måske for at irritere folk endnu mere smider jeg en topboks på. Cykelstropperne er allerede indkøbt.
    Jeg skrottede bilen og købte min spjætter af Gustav her fra siden, og har endnu ikke fortrudt..

Jeg var ude og køre med to kammerater i går, og min makker synes at Spjætteren er 10x sjovere end hans egen(CBR 600 110HK):D
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=14080
    hahahaha
    Det handler ikke om vejret, men rette påklædning. Og er man retti biker eller er man bare fornuftig.. Jeg vælger nr.1

• #10   20. maj 2010 En go gammel Java eller MZ.

• #11   20. maj 2010 Jonas ( O'nse )
    Indskydende bemærkning,
    du er genial Jonas smiley
    Kommer du ned til skovsøen idag?

• #12   20. maj 2010 Ja jeg kommer, og tror at to af gutterne kommer også:D

Kommentér på:
Hvilken MC

Annonce