535 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

GSX-R 250 = RGV 250 ???? GSX-R 250 = RGV 250 ????

Jeg har lige snakket med Tryg, for at få oplyst en forsikringspris på en Suzuki GSX-R 250 - men damen i den anden ende kunne ikke finde den i systemet, hun ville så prøve at kontakte hovedkvarteret og høre om de havde nogen data på den...jeg har så lige hørt fra hende igen og de kan åbenbart ikke finde den i systemet.

Nå men jeg sidder så og surfer nettet og finder denne RGV 250 som umiddelbart kunne minde meget om føromtale GSX-R 250, men er der noget om det? Har jeg sat hende tryg damen til at lede efter noget helt forkert?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GSX-R 250 = RGV 250 ????
  • #1   4. mar 2004 Der er tale om to forskellige modeller - dog vil jeg ikke tro at der kan være de store foreskelle i forsikrning. RGV´eren er en to takter og GSX-R´en en firtakter. RGV' eren har flere heste og kan muligvis være dyrere en GSX-R' en afhænger af forsikringsselskab...

• #2   4. mar 2004 NU er en F model automatisk mange mange tusinde kr billigere i kasko end en R model.
    Men jeg går stærkt ud fra du kun vil have ansvar på den gsx-r 250? Vil du have kasko så skal du regne med at slippe en del mere da den hedder R.
    Det lyder nu lidt mærkligt at Tryg ikke kunne finde den, jeg fik da en pris på en gammel suzuki E fra 1976 eller sådan. Ellers er der jo nok forsikrings selvskaber du kan ringe til. Jeg er endt hos Fair, de er det billigste sted for min Aprilia rs250 mhs til ren ansvar.
    Ca 2500kr. Tryg ville have 3k og til sammenligning ville IF have 23000!!!!! for ansvar LOOL da.

• #3   4. mar 2004 jeg kan høre jeg skal prøve ved GF, jeg kender efterhånden flere der har MC forsikring der og er godt tilfredse.
    Men grunden til jeg spurgte tryg er fordi jeg altid har været forsikret der, med samtlige forsikring og egentlig været godt tilfreds...men det er åbenbart ikke MC'er de styrer med hård hånd.

• #4   4. mar 2004 jeg kan høre jeg skal prøve ved GF, jeg kender efterhånden flere der har MC forsikring der og er godt tilfredse.
    Men grunden til jeg spurgte tryg er fordi jeg altid har været forsikret der, med samtlige forsikring og egentlig været godt tilfreds...men det er åbenbart ikke MC'er de styrer med hård hånd.

• #5   4. mar 2004 hov ... 2 x samme indlæg .. sorry.
    Men jeg har lige snakket med GF, og der var ganske rigtigt ligeglade med navn/type/model. De fik at vide den var 250cc og så fik jeg en pris på 2291,- (ren ansvar).
    Det er da til at forholde sig til.

Kommentér på:
GSX-R 250 = RGV 250 ????

Annonce