535 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
GSX-R 250 = RGV 250 ???? GSX-R 250 = RGV 250 ????
Jeg har lige snakket med Tryg, for at få oplyst en forsikringspris på en Suzuki GSX-R 250 - men damen i den anden ende kunne ikke finde den i systemet, hun ville så prøve at kontakte hovedkvarteret og høre om de havde nogen data på den...jeg har så lige hørt fra hende igen og de kan åbenbart ikke finde den i systemet.
Nå men jeg sidder så og surfer nettet og finder denne RGV 250 som umiddelbart kunne minde meget om føromtale GSX-R 250, men er der noget om det? Har jeg sat hende tryg damen til at lede efter noget helt forkert?
0 synes godt om
feb 2004
Følger: 8 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 24 Svar: 58
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 89 Svar: 2.744
Men jeg går stærkt ud fra du kun vil have ansvar på den gsx-r 250? Vil du have kasko så skal du regne med at slippe en del mere da den hedder R.
Det lyder nu lidt mærkligt at Tryg ikke kunne finde den, jeg fik da en pris på en gammel suzuki E fra 1976 eller sådan. Ellers er der jo nok forsikrings selvskaber du kan ringe til. Jeg er endt hos Fair, de er det billigste sted for min Aprilia rs250 mhs til ren ansvar.
Ca 2500kr. Tryg ville have 3k og til sammenligning ville IF have 23000!!!!! for ansvar LOOL da.
feb 2004
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 6 Emner: 34 Svar: 104
Men grunden til jeg spurgte tryg er fordi jeg altid har været forsikret der, med samtlige forsikring og egentlig været godt tilfreds...men det er åbenbart ikke MC'er de styrer med hård hånd.
feb 2004
Men grunden til jeg spurgte tryg er fordi jeg altid har været forsikret der, med samtlige forsikring og egentlig været godt tilfreds...men det er åbenbart ikke MC'er de styrer med hård hånd.
feb 2004
Men jeg har lige snakket med GF, og der var ganske rigtigt ligeglade med navn/type/model. De fik at vide den var 250cc og så fik jeg en pris på 2291,- (ren ansvar).
Det er da til at forholde sig til.
GSX-R 250 = RGV 250 ????