516 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Start/køre problemer... Start/køre problemer...

Da jeg kom ud til cyklen i morges og startede den "med choker" gik det fint. Men da jeg så giver den gas drukner den... Jeg prøver så igen og den vil gerne stå i tomgang med lidt choker på men den vil ikke køre...

Har kigget på tændrøret og det ser fint ud.. Der sidder nogle Kn-filtre på mon de skal renses?

Der er tale om en gsx.750 es årg:86 har ikke fået den oprettet endnu, for har lige købt den:)

Jeg kørte på den i går aftes og der var absolut ingen problemer!. Nu er batteriet dødt og skal nok skiftes, så ville lige høre hvad i tror inden jeg prøver at få den startet igen..

På forhånd tak for hjælpen...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Empty a pond, remove the fishes and stones around it. 4.500 kr.
  • Brusearmatur 1.000 kr.
  • Montering af stikkontakter til hvidevarer 1.650 kr.
  • Udskiftning af 6 fliser i et toilet. Budget 1500,- 1.500 kr.
  • Rengøring, klipning, oprydning mv af lille gårdhave 1.780 kr.
  • Lagt fliser 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Start/køre problemer...
  • #1   4. maj 2010 stå den ude....... eller inde.....

du kan prøve at lade dit batteri op.... inden du køber et nyt, lån en oplader af en...
    rens alle tændrør. hæld lidt karbrurator væske i tanken.. og sæt på res tank .. og prøv så at start når du har fået ladet batteriet op

mvh

• #2   4. maj 2010 Hej ja den står ude... Super det prøver jeg..

• #3   10. maj 2010 Har lige skiftet tændrør på min CBR600 F2, selvom de så meget pæne ud, så duede de bare ikke! Fik nogen brugte ved en flinker fyr jeg kender og så startede den første gang! Alt har været skilt og målt ud, men det var altså tændrørene!

Kommentér på:
Start/køre problemer...

Annonce