{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mc tøj i føtex
  • #1   4. apr 2006 Tag du hellere ud til Stevens MC og køb en god ryg beskytter, en ordentlig jakke og et par ordentlige bukser, samt et par gode støvler (læs vandtæt) og sidst men vigtigst.....En rigtig god hjelm.

Mine 50 cents......

• #2   4. apr 2006 Var det noget speicl tilbud som de havde i butikken? fordi har lige siddet og kigget på deres hjemmeside og der står der ikke noget om det. Står nemlig også og skal ud og invistere i noget mc tøj om ikke så længe.

• #3   4. apr 2006 Stevens side er ikke en decideret klik og køb side. Steven finder det du har brug for. Han hører på dine behov og sælger derefter noget du bliver rigtig glad for. Han forsøger ikke at prakke dig på det nyeste læder når du egentlig har brug for Textil. Han er bund reel. Køber du komplet tøj, hjelm, støvler, handsker osv er han også frisk på noget rabat.

Har ikke selv handlet hos ham, men gør det næste gang uden tvivl.

Nej er ikke gode venner med ham eller noget, han er bare en af de få forhandlere tilbage som tager kunden seriøst. Tag derud en dag hvor der ikke vrimler med kunder, en hverdag fra morgenstunden.

• #4   5. apr 2006 Jeg har lige været på besøg hos MConline i Vejle, kørte derned med kæresten og købte tøj til os begge. Det nye sæt de har lavet til i år, må jeg sige ser meget fornuftigt ud. De har tænkt mange ting ind i udformningen af tøjet. Og de tænker på sikkerhed, hvilket jeg godt kan lide. At ejeren af butikken også køre løb/track, er vel kun et plus, så har han vel været af sin MC mere end en gang og ved, hvad sikkerhed er! Dog skal det siges, at det tøj der bliver solgt i Bilka/Føtex ikke er de samme serier som der bliver solgt ved MConline, det er forskellige modeller. Jeg kan kun sige god for det tøj, man kan få ved MConline, og servicen er HELT i top! Vi blev guidet rundt i butikken og fandt lige netop det tøj, der passede os bedst. MConline har også rygskinner, hjelme og støvler af god kvalitet, bare så Rune H ved det til en anden gang ;o)

Men jeg vil give jer ret i at tøj skal købes i en butik og ikke over Internettet - man skal sgu prøve det på, således det passer 100 %.

Jeg glæder mig til at få det nye tøj på og komme afsted - fyi købte vi Nürnberg/Mugello sættet, hvilket er top kvalitet :o)

/Anders

• #5   5. apr 2006 Steven giver ikke kun rabat hvis du køber al beklædning hos man. da jeg var ude hos ham og se på min mc, overvejede jeg at købe en hjelm med det samme. Han viste mig en de havde på tilbud, men de havde den ikke i min størrelse. Så vi så på RX-7 (Arai's dyrere hjelme). Her fandt vi den jeg har nu, og fik da en rimelig god rabat på den. Rabaten var ikke betinget af at jeg købte mc'en hos ham, men det gjorde jeg nu alligevel.

Kommentér på:
mc tøj i føtex

Annonce