1.438 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

V2 Cykler V2 Cykler

Hey

Nu hvor solen begynder at kigge frem igen, og cyklerne kommer på gaden begynder man jo at savne den to-hjulede, og det er bare ikke det samme at rulle vinduet ned og stikke hovedet ud når man kører i bilen :b
Små kigger derfor lidt efter en cykel jeg kan trille rundt på, på de gode dage.
Kunne godt tænke mig at prøve noget V2 med aner ik rigtig hvad der er af muligheder, og om man overhovedet kan få nogle til en fornuftig pris (læs: når man er studerende og samtidig har bil)
Har kigget lidt på Suzuki's SV 650s, så vidt jeg kan se ligger de fleste omkring de 45 kilo, men det er måske også lige i overkanten, men har lidt på fornemmelsen at det er der jeg skal op omkring for at få sådan en cykel.
Så hvad er der ellers af V2 cykler i den pris klasse?
Skal bare ha en cykel jeg kan lege lidt rundt på :b

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af vandhane i køkkenvask 800 kr.
  • VVS udskiftning af vandhane der drypper 1.600 kr.
  • Fugning af fodlister ca 30 kvm. 400 kr.
  • Toilet skyller ikke ud. 1.999 kr.
  • Opsætning af dampspærre og gipsplader 1.500 kr.
  • Opgravning af rødder 6.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  V2 Cykler
  • #1   27. apr 2010 Der er vidst ikke så mange andre i den prisklasse, men hyosung's gt650r eller hvad den hedder, er da et bud, hvis det skal være billigere.

De 45 jern, så er det vel også oldschool SV'er du kigger på, ikke? Du skal ikke meget længere op, før du kan få en af den nye model. Dem kan du få en god af for ihvertfald 55

• #2   27. apr 2010 Mener de var fra 2001 eller sådan noget dem jeg fandt, ved ik om det er oldschool? smiley smiley
    Men hyosung'en tør jeg ik rigtig hoppe på, den har jeg desværre hørt for mange dårlige ting om.

• #3   27. apr 2010 Hvis du køber en ældre Yamaha XV750 snakker vi 20-25 og de er meget driftssikre også fordi de ikke er så pumpede med HK!

• #4   28. apr 2010 Tak for tippet Allan, men det er godt nok ik lige min type cykel smiley

• #5   28. apr 2010 Du kan få en Ducati 600 SS, som den jeg har, de burde kunne fås til den pris. Jeg regner i hvert fald ikke med at få meget mere for min.
    Jeg er selv studerende og har bil og mc

• Flemming
    Flemming Tilmeldt:
    sep 2009

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 11
    #6   28. apr 2010 Et godt bud på en V2 er også en Susuki Vx 800, er mere touringagtig men rigtig god har selv haft 2 stk jeg tror prisnn idag ligger på 30-35k

• #7   28. apr 2010 Rapo: Ved hurtig handel kan min købes for 40k, den er ikke røget til salg endnu, men kommer den inden for de næste 2 uger, til de 45 lige som de andre, min er dog med fuldkåbe smiley

• #8   28. apr 2010 Hvis du gerne vil have V2'er og ikke bruge så mange penge..Så vil jeg helt klart kigge efter en Honda CX 500.De fåes til omkring 20.000. Det er selvfølgelig en ældre model, men kører rigtig godt.

• #9   29. apr 2010 det lyder fanme godt at du vil tilbage til de tohjulede gamle dreng:)
    sælg da den store madkasse og køb en ordenlig mc! skal det være en v2'er? hva med en tl 1000s så? el. yamaha trx 850

• Christian N
    Christian N Tilmeldt:
    maj 2008

Emner: 4 Svar: 291
    #10   29. apr 2010 Ellers kan du prøve at finde en cykel med en V4 motor og pille to af tændrørene ud smiley

• #11   30. apr 2010 Hvorfor sq dog sælge audi'en bare fordi jeg vil ha en cykel? Tror en 1000 blir for stor, kan alligevel ik bruge alt den kraft til noget.
    Næ tror det skal være en 650s hvis det blir til noget smiley
    Christian N, det lyder som en plan der kun kan komme noget skidt ud af smiley

Kommentér på:
V2 Cykler

Annonce