{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.603 visninger | Oprettet:

Bedste kvalitet - V2 cykler {{forumTopicSubject}}

En af mine venner går og overvejer at anskaffe en "ny cykel"
Det skal være en Japansk V2 cruiser. Design er ikke så vigtigt da han nok bygger den om alligevel.
Han er en stor gut - knap 2 meter og 100 kg. Så cyklen må gerne være ret stor. Det skal være minimum 1100 cc.
Han har kigget på nyere (2002 - 2006) Meanstreak 1500, XVS 1100, VN 1500 classic, VL 1500.

Hvilken cykel er den bedste i forhold til kvalitet og driftsikkerhed. Altså både motor, chrome osv.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste kvalitet - V2 cykler
  • #1   19. maj 2010 Jeg ville nuppe en Dragstar 1600 ;o)

  • #2   19. maj 2010 En Honda VT1100 fra 1995 og frem. Og stilen er også ganske fed.

  • #3   19. maj 2010 Jeg havde hapset mig en Yamaha XV1600.

  • #4   19. maj 2010 Ja - men den er en god skvat dyrere end de andre.

  • #5   19. maj 2010 Hvad er budgettet på?
    En ny XVS1300 koster 140K


  • #6   19. maj 2010 Det er vel omkring 120.000 kr.

  • #7   19. maj 2010 Ha ha - Jeg nævner fire modeller han har kigget på og spørgen hvilken af dem der er bedst. Og i stedet henvises der til tre andre modeller. Men der er ingen der har svaret på det spørgsmålet egentlig gik på:)

  • #8   19. maj 2010 Nej, du fortæller hvad hans krav er, hvilke han har kigget på, og derefter hvilken MC der er bedst til hans krav :o)
    Men kan så sige at finish på en VL1500 ikke er god.


  • #9   19. maj 2010 ville nok gå efter vl1500, men syntes også som alle andre her at wildstar'en er værd og kigge på

  • #10   19. maj 2010 Jamen det lyder til at jeg må fortælle ham at han skal glemme alt om de cykler han har kigget på og købe en wildstar.

  • #11   19. maj 2010 En wildstar har bare det hele, Remtræk fed motorgang, og vigtigst af alt en meget flot motor!!!! hvis han bare lige smider en 70.000 mere så ha rhan til min smiley

  • #12   19. maj 2010 VL 1500. ARHHH........ Skal man have en teknisk mc, som bremser godt, styre godt, nemt at bygge om, pålidlig, lækker, stabil, - og pengene ikke er til en XV 1600...... Klart en XVS 1100.

    Ud over en HD finder du heller ikke en mc med flere ombygnings muligheder, da den er byggte op i stel type som en softtail og den er luftkølet.

    Og der finder knaster, stempler, oliekøler kits, svingarme, fælge i 100 vis, toppe, kaliber osv. til dem i spandevis som man kan tune, bygge om med, opgradere, osv.

    Yamaha XVS 1100. Længere er den bare ikke.



  • #13   19. maj 2010 Fenris, tor du bytter om på 1100 og 1600, 1600 er bygget som en softtail en 1100 er med kardan træk som ikke ligefrem indbyder til de store ombygninger!!!!!! og en Wildstar er ubetinget den cykel efter Harley der findes flest dele til UBETINGET!!!!!

  • #14   19. maj 2010 Johan V.

    Tro ikke du skal diskutere før du har dine fakts på plads.
    En softtail en ikke noget med rem, kæde, eller kardan træk at gøre. Det er bygget om som en Hardtail (stivstel) MEN med skjult affjedring så det liger de gamle cykler. (som var stivstelet)
    Så hvad den "final Drive" er er sku lige meget.

    Og man kan endda får 240 bagende til en XVS 1100 og det er ikke svært at lave dem om til 200 bagende.
    Jeg har bygget flere af de cykler om og har selv kørt XVS i sin tid. Og har desuden også arbejdet i et Yamaha center. :O)
    Tro godt jeg kender yamaha XV og XVs modeller samt HD og deres stel typer. :O)
    Og der skal desuden mere til en custom cykle end bare et stort bagdæk.
    (selv om mange kun går efter dæk størrelse l og lidt krom)

    Så hvis du tro at bare fordi de har akrdan så kan man ikke bygge om, så er det (uden ag genere dig) fordi du mangler en viden på det område. Der er - MANGE - muligheder når det kommer til de cykler.


  • #15   19. maj 2010 Fenris jeg ved godt at en softtail er med skjult fjeder, MEN den har stadigvæk kardan og skal have et voldsomt offset før den kan have et 240 hjul, så nej ingen muligheder, og foråvrigt prøv og kigge på den ene af mine cykler, jeg ved hvad jeg snakker om!!!!!!!!!!!! har også bygget 3 XVS om så tror sgu jeg ligger inde med lige så meget viden som dig om yamaha ombygning ( som jeg nok tror er rimelig meget ) Wildstar er det fedeste men klart også det dyreste...

Kommentér på:
Bedste kvalitet - V2 cykler

Annonce