598 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Kawa VN 900 plus og minus Kawa VN 900 plus og minus

Har gået og stirret lidt på sådan en sag, og synes egentlig den er fin og se på.
Er der noget og sige om sådan en sag. Jeg har tidliger prøvet en vn 1500 fra 98 og det var egentlig ik værst.

Men hva siger i, er det en cykel der er værd at invistere i, og er der en model man skal vælge fremfor andre..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kawa VN 900 plus og minus
  • #1   25. apr 2010 jeg har prøvet den og synes den er meget fed , ja du skal være opmærksom på hvad sidste års model kan købes til for ny .

• #2   25. apr 2010 VN 900 er en mere moderne mc med det der dertil høre som indsprøjtnig osv. Det er klart en fordel frem for karburator.Jeg har haft begge dele - og jeg skal ikke have andet end indsprøjtning.
    900 cc er også ok hvad angår power - og man kan sku bare få de larme potter på, K&N kit og en powercommander - så har den riligt til de fleste folk.

• #3   26. apr 2010 Jamen jeg kan jo høre på det hele at jeg godt kan begynde at spare når huset er solgt smiley
    Jeg har netop set på cykler med 2-3år på bagen, og synes at man for rigtig meget for pengene..

Kommentér på:
Kawa VN 900 plus og minus

Annonce