{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.935 visninger | Oprettet:

Styrt med Draggin-Jeans...? {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har nogle personlige erfaringer ang. "styrt" med draggin-jeans og lignende jeans med kevlar-forstærkninger....?
Gider egentlig kun høre fra nogen der der har prøvet det "på egen røv" hvis i forstår hvad jeg mener.....
Altså ikke noget med "jeg har hørt-" og "jeg har set på You-tube" osv. osv.
Altså kun PERSONLIGE erfaringer...! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Styrt med Draggin-Jeans...?
  • #2   14. apr 2010 Jo- Den har jeg læst, men er der flere eller noget nyt...?

• #3   14. apr 2010 Hej.

Jeg har en kammerat der tog et vejskilt i sommers med sådanne jeans. Skiltet bestod ( det har da flyttet sig ca 5 cm ), men han kan ikke gå endnu.

Om udfaldet havde været anderledes med lædersuite kan jeg kun gisne om, men jeg syns det er fatalt at sælge sådanne jeans som sikkerhed, når de reelt ikke beskytter mere end et par almene jeans ( efter hvad jeg kan læse mig frem til på nettet)

Hilsen Brian

• #4   14. apr 2010 Beklager jeg ikke har styrtet i et par... Men kan ikke lige dy mig for en kommentar.
    Hvis der sættes CE godkendt indlæg i (kan tilkøbes) har de samme SLAG-beskyttelse som hvis det var læger eller tekstil.
    Den store forskel ligger i pasformen. De sidder ofte mere løst (alt efter model) Dette gør at de nemmere flytter sig på benern ved et styrt.
    Det kevler der er i dem er ganske blødt, men tilsyneladende ganske SLID-stærkt iføge diverse tests. Jeg købte et par sidste år, og kører med dem med god samvittighed.
    SLAG-bestykkelsen i dem er nok nærmest lig nul uden indlæg.

• #5   14. apr 2010 Uanset hvad man er klædt i. Så skal man ikke betragte sig som beskyttet set i forhold til biler, kantstene, skilte eller træer.
    Selv læder vil ikke redde dig hvis du klipper et skilt.

Der vores udstyr gør er at beskytte os fra at blive flået og knuse de vigtigste led i vores kroppe.
    Knoer, albuer, skuldre, knæ, hofter og ankler.
    Alt derimellem er ud fra et medicinsk perspektiv noget nemmere at reparere.

Og nu vi er offtopic. Så er rygskinnen også et punkt i vores beskyttelse som ikke må glemmes. Der findes rigtig mange og der findes rigtig mange meninger. Målet med denne er at beskytte ens ryg (surprise!) min anbefaling er at vælge en der absorberer stød godt frem for en der beskytter meget mod spidse genstande.En curb, kantsten eller siden på en bil er mere sandsynlig at ramme end en fodhviler eller en spids gren.

• #6   15. apr 2010 Har en kammerat der væltede med 30 kmt sidste efterår, i et par dragging jeans. Om kvaliteten har været dårlig (hvilket jeg tvivler på), ved jeg ikke, men de var ikke meget værd. Det kevelar blev skubbet om på bagsiden af hans ben og der gik hul pænt hurtigt. Dvs. hudafskrabninger selv ved relativ lav fart.

Jeg skulle ikke tage et styrt i sådan et par.. Ellers tak

• #7   15. apr 2010 >Jacob V - Var det orginale draggin jeans eller ?

• #8   15. apr 2010 Er jeg næsten 100 på.. Mener han gav 1400 kr for dem ? Ca..

• #9   15. apr 2010 Vil våge at påstå at de her er bedre... og sidder kanon

(link fjernet)

• #10   15. apr 2010 Der er da ingen tvivl om at de ikke redder en, hvis man tager et skilt eller bliver kørt over af en lastbil, men det er vel også nærmest "asfalteksem" de skal beskytte imod...

• #11   16. apr 2010 Jeg ved godt der er en million andre tråde om disse bukser. Men har nogle af jer erfaringer med forhandlere af disse bukser i DK?

Jeg står nemlig og mangler et par i Urban Camo (Hvid/sort) i 32"

Kommentér på:
Styrt med Draggin-Jeans...?

Annonce