{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  str på læderdragt?
  • #1   30. mar 2006 Hej Benjamin,

Har du tjekket: (link fjernet)

Det er en tabel, hvor du kan bestemme din størrelse. For mig fungerede det fint, da jeg købte læder.

Mvh,

Allan

• #2   30. mar 2006 Jeg er en cm højere og et kg lettere. Jeg bruger str. 52. Det skal tilføjes, at det ikke er alle mærker jeg kan være i. F.eks. synes jeg at Dainese's str. 52 er for kort til mig. Jeg kører i Spyke str. 52, som sidder perfekt.

• #3   30. mar 2006 Hej Benjamin
    Jeg har nøgagtig samme mål som dig,
    Jeg bruger i IXS læderdragt str 56.
    Min gamle læderdragt var en Frank Thomas var også str.56.
    Men prøv at gå ind på www.louis. under lederkombi.
    der er et str.skema. hvor du kan måle dig selv, så er du i hvert fald hel sikker

• #4   30. mar 2006 ja så bliver man ikke forvirret... den ene siger 52 den anden siger 56, der er da en smule forskel der smiley

tror helt ærligt det bedste er at prøve den dragt man vil købe, det er vist den eneste måde at være sikker..

• #5   30. mar 2006 Jeg er 181 cm og vejer 83 kilo og jeg har en alpinestars dragt i str 54.men som pizzabageren siger,tag ud og prøv den først,så er du sikker

• #6   30. mar 2006 oki,.. takker, må lige se på sagen, har lige købt (i panik) en jakke til 3000,- uden og checke at jeg rent faktisk for de penge kunne få en heldragt i lædder + støvler.. bittert!

Kommentér på:
str på læderdragt?

Annonce