{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
646 visninger | Oprettet:

Læderdragt str. {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen..
Jeg ønsker mig en 1 pc læderdragt.
Er godt klar over at det nok ville være bedst at tage ud og prøve forskellige dragter, men inden jeg gør det, kunne jeg godt tænke mig at høre jeres meninger.
Sagen er, at jeg kun er 1.70 høj og vejer lidt for meget. dvs 85 kg. (Er i gang med at tabe mig smiley )
Ud fra de forskellige size charts på de respektive mærke der findes på marked, så skal jeg vælge en bestemt str. i forhold til min vægt, men så ville den være alt for langt i ben, og hvis jeg vælger en dragt der passer min højde, så ville jeg være for tyk. Jeg er klar over at man kan købe en skræddersyet dragt som vil passe mig perfekt, men jeg vil ikke ofre ca. 10.000 + for en dragt.
Er der en bestemt læderdragt i kan anbefale som vil passe mig?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Læderdragt str.
  • #1   17. maj 2016 Du leder efter en std dragt til tykke mennesker uden ekstra pris ???? smiley

Ud og prøv. højde og vægt er ikke parametre nok til at rådgive, måske der er et kompromis et sted du kan leve med.
    Der er RIGTIG mange der køber en dragt efter endt vægt tab. Og næsten ligeså mange der sælger den igen utrolig billig når de igen tager på smiley

Overvej den specialsyede igen. det er tit den rigtige løsning smiley

• #2   17. maj 2016 Nej det kan man vist ikke da du jo er igang med at tabe dig smiley
    Vent til du er på 70 kg og så er det tæt på en 50 du skal have smiley

• #3   17. maj 2016 jeg læste et indlæg fra en at Berik dragter både havde en størrelse til mindre mave og lidt større mave.
    det er måske værd at undersøge smiley

• #4   17. maj 2016 Din chance vil være at se efter korte modeller. Large - XX Large hedder hhv.størrelse 25, 26, 27, 28.

Kun nogle få procent af de modeller, som findes på markedet, fås i disse specialstørrelser, og typisk kun i de mest gængse farver som sort eller sort/hvid. Jeg tror, at du kan glemme alt om, at finde noget der passer i Danmark. Jeg har en tilsvarende udfordring fordi jeg har lange arme og ben. Til mig hedder de tilsvarende størrelser 98 102, 106 osv., hvor standardstørrelser hedder 50, 52, 54.

• #5   17. maj 2016 Hvis jeg var dig, og jeg havde muligheden for at vente, så ville jeg vente til jeg havde tabt mig. Hvis du køber en nu, og fuldfører dit vægttab, så passer dragten ikke ret godt bagefter. På den måde ville du også have en økonomisk motivation til at holde vægten.

• #6   17. maj 2016 Interesant at læse alle jeres meninger.. 1000 tak for det smiley smiley smiley
    Jeg har fået at vide af en her ind, at han har en Spyke str. 54 til salg som han passer. Han er så 3 cm højere end mig, og har på et tidspunkt være tæt på de 90 kg.
    Så i længden ville den måske passe mig.. Men ja..Jeg skal ned på ca 77 - 78 kg. Det var min vægt da jeg var slank.

Jeg mindes at have snakket med en fra RST en gang hvor han sagde noget om str. 25, 26, 27 osv... Det var vist str. på dragter med korte ben.

Kommentér på:
Læderdragt str.

Annonce