heksejagt heksejagt
er der gået sport i den herinde med hvem der kan hænge flest ud??? ang claus n klart det var svært at se mæket på udst på det ene billede, men det kunne skimtes.
at han ikke har xtra udstyr?? mange ejere aner ikke hvad deres cykler er født med og hvad de ikke er. været ude for en der ikke anede at der skulle olie på en forgaffel.
giv dog lige folk en chance for at forklare, før i afviser. kunne være der er en foklaring.har set det et par gange før. er der tvivl, så spørg dem om evt ?
suzuki# er der ingen tvivl om. hans sprog viser alt. samme idiot som med 750f. men istedet for bare at melde ham og hans ord til galleriet så de kan pille ham ud, bliver der kørt teletubbie i det i evigheder. meld ham, ignorer ham, så stopper han nok før.
selvfølgelig skal evnesvage nossefår som ham ud, men kunne være der var nogen af dem der bare vil vide mere om motorcykler og andet relateret.
flere har andres mcèr på deres profil også, er de fakere?
det minder snart om et afsnit af teletubbies herinde. lad os lige mande os op, og give folk en chance før de får sparket.vi skulle gerne være synonymt med et venligt og hjælpsomt folkefærd.ikke en flok psykopater der triller rundt og tæver folk for sjov.(overdrevet men forstå pointen.
dec 2003
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 4 Emner: 53 Svar: 347
aug 2004
Følger: 24 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 174
Mht. folk som opretter andres MC kunne man evt. fjerne begrænsningerne de steder, hvor man skal have oprettet sin egen MC. Bare et forslag
Det skulle dog gerne være lige meget for mig snart, da jeg skal have fat i min egen MC hurtigst muligt
jul 2004
Følger: 8 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 101
Jeg blev jeg oss afvist af indtil flere her i sin tid, fordi jeg ikke lige havde fået skrevet noget om min cykel endnu.. Sys at her af og til i foruroligende grad minder om en hønsegård... Såeh.. lad os endelig gøre noget ved det! Ellers er det jo slet ikke så tosset her..
jul 2004
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 78 Svar: 807
Smarteste ville være hvis MG kunne udnævne et par moderatorer af de nuværende medlemmer, som kunne være med til at håndhæve "loven" herinde lidt, såsom at slette forum tråde og indlæg (som det med ham der håbede at en masse mc'ister ville vælte og komme tilskade osv). Dog synes jeg ikke det er nødvendigt med moderatorer endnu - der er ingen tvivl om at det i meget stor stil er voksne og seriøse mennesker der bruger denne side. Jeg kommer en del på et par andre forums hvor vi ser mange unge mennesker (13-17 år), og sikke en hønsegård det er - puha! Så lidt heldige er vi da alligevel herinde
maj 2004
Følger: 63 Følgere: 63 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 1.253
heksejagt