607 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

heksejagt heksejagt

er der gået sport i den herinde med hvem der kan hænge flest ud??? ang claus n klart det var svært at se mæket på udst på det ene billede, men det kunne skimtes.
at han ikke har xtra udstyr?? mange ejere aner ikke hvad deres cykler er født med og hvad de ikke er. været ude for en der ikke anede at der skulle olie på en forgaffel.
giv dog lige folk en chance for at forklare, før i afviser. kunne være der er en foklaring.har set det et par gange før. er der tvivl, så spørg dem om evt ?
suzuki# er der ingen tvivl om. hans sprog viser alt. samme idiot som med 750f. men istedet for bare at melde ham og hans ord til galleriet så de kan pille ham ud, bliver der kørt teletubbie i det i evigheder. meld ham, ignorer ham, så stopper han nok før.
selvfølgelig skal evnesvage nossefår som ham ud, men kunne være der var nogen af dem der bare vil vide mere om motorcykler og andet relateret.
flere har andres mcèr på deres profil også, er de fakere?
det minder snart om et afsnit af teletubbies herinde. lad os lige mande os op, og give folk en chance før de får sparket.vi skulle gerne være synonymt med et venligt og hjælpsomt folkefærd.ikke en flok psykopater der triller rundt og tæver folk for sjov.(overdrevet men forstå pointen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  heksejagt
  • #1   28. sep 2004 Hørt - hørt!

• #2   28. sep 2004 Meget god pointe du kommer med!

Mht. folk som opretter andres MC kunne man evt. fjerne begrænsningerne de steder, hvor man skal have oprettet sin egen MC. Bare et forslag smiley

Det skulle dog gerne være lige meget for mig snart, da jeg skal have fat i min egen MC hurtigst muligt smiley

• #3   28. sep 2004 Hvaffor noget? Ska der olie på en forgaffel?! ;O)

Jeg blev jeg oss afvist af indtil flere her i sin tid, fordi jeg ikke lige havde fået skrevet noget om min cykel endnu.. Sys at her af og til i foruroligende grad minder om en hønsegård... Såeh.. lad os endelig gøre noget ved det! Ellers er det jo slet ikke så tosset her..

• #5   28. sep 2004 Problemet: Hjælper garanteret INTET at melde personen til admin. Synes efterhånden der har været en del indlæg rettet mod admin o.l., som vi aldrig nogensinde har hørt noget til. Jeg skrev også selv til dem/den for noget tid siden via kontaktformularen, og hørte aldrig noget - det havde dog intet med et medlem der skulle meldes at gøre.

Smarteste ville være hvis MG kunne udnævne et par moderatorer af de nuværende medlemmer, som kunne være med til at håndhæve "loven" herinde lidt, såsom at slette forum tråde og indlæg (som det med ham der håbede at en masse mc'ister ville vælte og komme tilskade osv). Dog synes jeg ikke det er nødvendigt med moderatorer endnu - der er ingen tvivl om at det i meget stor stil er voksne og seriøse mennesker der bruger denne side. Jeg kommer en del på et par andre forums hvor vi ser mange unge mennesker (13-17 år), og sikke en hønsegård det er - puha! Så lidt heldige er vi da alligevel herinde smiley

• #7   29. sep 2004 rart jeg ikke er helt alene om tanken;-) men som skrevet før, hvis i afviser så skriv hvorfor. så har de ærlige en chance for at rette det. noget mistænkeligt? spørg dem om årsagen. giv folk en chance for at forklare. hvis de bruger suz# sprog eller ikke vil svare, så skal det klart frem. men er det nogen der bare ikke har tid til at skrive så meget lige den dag, er det heller ikke fair at afvise, eller slå stort op. forummet har, det sidste stykke tid ikke været meget andet.minder mig om touring nyt for nogle år siden en reklame for rapport, og de næste fem numre var læserbrevene ikke fyldt med andet. og hvor alvorligt er det ???så længe de ikke gør noget, så lad tvivlen komme dem til gode. lad os tage dem når de kvajer sig, og så være rimelige og skriv årsag til afvisninger..

Kommentér på:
heksejagt

Annonce