2.076 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

BMW F 650 GS BMW F 650 GS

Er brændt lidt varm på sådan en fætter årg 94-95-96

Vil gerne have en solid cykel til hverdagsbrugogenturiskovencykel....

Nogen som har erfaring med sådan en?
ups and downs??
Noget man skal være særlig udkig efter.... er noget grøn i offroad men syns det kunne være spændende at have en cykel som man kunne bruge hele året...fart får jeg nok af på bane.... bare for at prøve noget andet evt. en anden cykel/mærke... kom glad med erfaring
/Wolle

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BMW F 650 GS
  • #1   15. mar 2010 Stod i stort set samme situation som dig, for en lille måned siden... Endte med at købe en Honda XR 650 R...

Du kan finde rigtig meget hjælp på Tenere og Dormck, det var derinde, jeg sporede mig ind på hvilken cykel, som dækkede mit behov...

www.tenere.dk
    www.dormck.dk

• #2   15. mar 2010 http://advrider.com/

Du slår dig bare løs ^^

Side, kun for folk der kører på tur smiley

• #3   15. mar 2010 I forstår at slæbe mere brænde til bålet.... tosser :o)

• #4   15. mar 2010 Kan varmt anbefale sådan en BMW. Man sidder fuldstændigt fantastisk og den er sjov at køre. Hvis der er plads i budgettet, vil jeg dog anbefale nummeret større.

• #5   15. mar 2010 Ved du noget om hvilken slags offroad du er mest intersseret i?

• #7   16. mar 2010 BMW F 650 GS årg. 94-94-96

Denne model findes slet ikke !!. Indtil 1999 fandtes udelukkende F 650 og F 650 ST (Funduro-modelerne). Begge med karburator, bygget hos Aprilia i licens for BMW.

Fra 1999/2000 kom den første F650 GS (med indsprøjtning og ABS) på markedet. BMW egenproduktion.
    Modellen er absolut anbefalelsesværdig både på og udenfor vej.
    Desuden findes en F 650 GS Dakar, som er endnu mere off-road egnet.

• #8   16. mar 2010 Tak for de mange input... Jeg regner ikke med at skulle kører meget i terræn men om vinteren/regnvejrdage kunne det være sjovt at tage noget ordentligt tøj på og smutte ud i det blå... Har kørt lidt cross i mine yngre dage....

Jeg søger netop en cykel som kan bruges til lidt af hvert... ved godt det koster lidt på alle omåder... vægt/HK/ kørestilling... Det er vel derfor at der er så mange modeller at vælge imellem...

Men det lyder til at sådan en Bimmer kunne gøre det ud for en start... hvad ligger et fornuftigt prisleje i... Der er joh ikke mange af dem til salg... kunne det være en fordel at importere den?? bliver det aldrig forår :o(

Kommentér på:
BMW F 650 GS

Annonce