{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  batterier fra thansen
  • #1   28. feb 2010 De er vel fine nok.. Jeg kører selv med dem fra Biltema og de er superfine!

• #2   28. feb 2010 Ja, de er OK. Holder lige så godt som det originale ... smiley

• #4   28. feb 2010 Jeg har købt fler batterier igennem tiden hos thansen, og de har nu været fine nok. Køber ihvertfald aldrig mer et 1000 kr batteri hos en forhandler. Havde et som holdt en sason, så det kan vist ik betale sig

• #5   28. feb 2010 mit fra thansen har holdt i 4 år so far. og virker stadig fint.

• #6   28. feb 2010 Jørgen K:
    Sikker på at du fik til den rigtige gs'er?
    Mit er nemlig også fra THansen og det starter sin 4. sæson i år, uden problemer smiley

• #7   28. feb 2010 tak for svarene...jørgen k kender godt lidt til det, har også været nede og afleverer nogle ting igen, for så at købe dem 1 andet sted....men de er jo billige så man kommer jo igen...men vil da lige være opmærksom på det med polerne

• #9   28. feb 2010 mit fra THansen holdt ½år og 2 dage og fejlen var ikke noget der
    stammede fra materiale eller fabrikatiosfejl - det kunne de se
    uden at måle på batteriet overhovedet - så nu har jeg et Varta batteri fra den lokale reservedelspusher og den gav jeg 399,- for - så aldrig mere batteri fra THansen til mig

• #10   28. feb 2010 Jeg har godt nok heller ikke de bedste erfaringer med T-Hansen batterier... smiley
    Fik et byttet 3 gange...? Til sidst gav jeg op og købte et fra MAX MC til 100,- kr mere og har ikke haft problemer siden....

• #11   28. feb 2010 Jeg hader at skrive dette!

Normalt er jeg af den opfattelse, at batterier er bly og syre i en kasse, med et par poler på. De er temmelig ens, og det har da også virket for mig i åre vis. Jeg har tidligere købt batterier flere gange hos T-Hansen uden problemer.

I sidste forår købte jeg så igen et. Det kollapsede en celle efter et par måneder. Nå ja, det kan jo ske, så jeg købte et nyt. Det kollapsede sgu også, og så begynder man virkelig at spørge til tilfældighedernes spil. Jeg henvendte mig hos THansen og sagde, at jeg ville have et nyt - det fik jeg og så aftalte vi, at kollapsede det, så kunne det ikke være tilfældigt. Det holdt i mindre end tre uger - ingen vrøvl, jeg fik min penge igen i form af en tilgodeseddel. Jeg kan i skrivende stund ikke huske hvad batteriet hed, men lidt søgen herinde vil vise en streng om det.

På et tidspunkt gav jeg miig til at undersøge forskellene på dette batteri og de tidligere. Det viste sig, at der var mindre afstand mellem polerne, og dermed mellem cellerne end på de tidligere.

Så - jeg tror ikke T.Hansen som sådan er et problem, men jeg tror at visse producenter ikke er helt så kvalificerede som andre.

• #12   28. feb 2010 Jeg har også kørt med Thansen batt. i ca. 1 år det virker fint.

• #13   28. feb 2010 Købte et hos t-hansen, det holdt 3 måneder.... smiley kan være jeg bare var uheldig.

• #14   28. feb 2010 Jørgen K
    Du er sikker på at det ikke var en "hengemt" '83'er fx?
    Min er en 83'er og mener jeg købte det, der hedder 80-81, der kan jeg ud fra billedet se at polerne sidder rigtigt smiley

Kommentér på:
batterier fra thansen

Annonce