3.051 visninger
|
Oprettet:
Thansen LP lithium batteri {{forumTopicSubject}}
Hej.
Skal ud og købe nyt batteri idag. Nogen der har erfaringer med LP lithium batterier fra Thansen? Det er ca halv pris ift bosch og andre kendte mærker. Mere bestemt er det et Litiumbatteri LP LFP14 12V-4Ah jeg er ude efter.
Takker for al info! Go dag
dec 2005
Følger: 12 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 1.810
https://www.batterinet.dk/shop/bosch-mc-lithium-3252p.html?gclid=CjwKCAjwndvlBRANEiwABrR32PySa3cPQId10HZnQWRj-VUb1kwSleAJz-ml7eiv3_Xu6icyhq8lbxoC4WwQAvD_BwE
sep 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 86
jan 2015
Følger: 4 Følgere: 7 Emner: 2 Svar: 687
(Undrer mig bare lidt over at man kan nøjes med så lille kapacitet.)
sep 2007
apr 2006
Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.550
@Ricko O: Du skal reelt tænke på batteriet som "det samme" bare i en mindre størrelse. Du skriver ikke noget om "hvorfor" du skal have nyt batteri? Det kan jo være, at dit batteri blot er gammelt og ikke kan mere....fair nok, så skifter du blot 1:1 - no deal. Det kan også være, at du har en ensretter og/eller ladefejl som gør, at du hen over tid vil dræne og slå dit batteri ihjel. Så derfor tjekker du lige hvad din spænding er på batteriet når MC'en er slukket - mål på batteripoler - herefter måler du når MC'en står i tomgang - igen mål på batteripoler - og slutteligt måler du med ca. 4-5000RPM - igen mål på batteripoler. Den vigtigste måling er med motor på 4-5000RPM.... læser du over 14V på batteripolerne, så lader din MC ganske fint (ikke dermed sagt den ikke fejler andet) - men det er en god test i en fart....
sep 2007
Tak! Det er til at forstå for en som mig Skifter da det gamle OEM måtte flytte i havetraktoren og er for tungt. Vil gerne relokere det nye, derfor det skal være mindre og lettere Men tak, jeg vil tjekke mere op på det. Og jeg bruger hverken gps eller andet extra på biken så skulle være lige til... mon ikke
apr 2010
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 296
Thansen LP lithium batteri