1.505 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

cbr 1000 rr med givi wingrack? cbr 1000 rr med givi wingrack?

Søger et billede med et givi wingrack monteret. Ja kald det bare latterligt, blasfemi osv smiley men det er skide praktisk og jeg gider ikke stå med snorre,elastikker og andet lort i regnvejr på vej hjem fra skagen,mosten raceday eller et af de andre fede træf jeg plejer at besøge. Ps følges med andre i meget moderat tempo.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  cbr 1000 rr med givi wingrack?
  • #1   14. feb 2010 der er ikke lave hård tasker til cbr1000rr.

men du kan få en speedpack.. som funger rigtig fint

• #2   14. feb 2010 Jeg så en RR i Holland, hvor der passagersædet var udskiftet med en plade, hvorpå der var monteret beslag til at montere en Givi TopBox. Det så rimeligt smart ud (Når det nu skulle være)!! Og så stikker den heller ikke så langt bagud - Det var dog helt klart hjemmelavet (jeg har i hvert fald ikke set nogen steder hvor det kan købes)!! ;o)

• #3   14. feb 2010 Er helt klar over at det er noget hjemmefusk, har rack og tasker fra min cbr 600 og vil rigtigt gerne have det med over på firebladen.

• #4   14. feb 2010 Prøv og se om de her ikke har noget du kan bruge (link fjernet)

Det er altså lidt mere fikst en den der Giwi Rolator

Øster

• #5   14. feb 2010 køb en extra passager pude / bagsæde og skru sædet af pladen, bor huller og monter givi racken på palden så er det lige til at klikke ned som var det et bagsæde du klikkede på i stedet for en sædeskal...smart og det virker

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #6   14. feb 2010 Henrik... jeg kan så rigeligt forstå dig... Gummipølse, stropper og andet sjov dur' bare slet ikke... Men desværre er din cykel ikke den mest egnet til "out of the box" løsninger, hvorfor du må igang med at save/skrue noget selv! Jeg ville nok vælge at tage afsæt i et QuickLock system, f.eks. SW Motech (kig evt. på det system jeg har siddende på busa'en - under min profil - vist både med/uden tasker). Hvis du kan få rammerne til at sidde vha. adaptere, så har du mulighed for at rive rammer/tasker af når du kommer frem - og undervejs kan du med fordel bruge v35 tasken.. den er fedt designet og passer muligvis! Du skal være så velkommen til at kigge forbi ved lejlighed og holde skidtet op - blot så du kan få en idé om pasform på nogen måde vil passe... jeg tror det kan lade sig gøre! Når du river rammerne af er det kun fæstningsøjer tilbage - og de syner ikke af meget. De omtalte beslag/adaptere som du altså selv skal fremstille kan du få pulverlakeret eller blot gi' dem en omgang matsort hattelak selv - så ser det fint ud til transportturen...

• #7   14. feb 2010 man kan købe uni beslag til givi wingack.de koster ca 800kr

• #8   14. feb 2010
    Kenneth Nr. "402" Har også tænkt på din løsning , men er meget i tvivl om låsen kan holde til den belastning der kommer. Er ikke max fedt at læsse det hele af med 130 på motorvejen.

• #9   14. feb 2010 Jeg har selv brugt den løsning med at modificere et bagsæde..

Det virkede rigtigt godt, og vægten bliver flyttet hen over bagakslen på cyklen, så den bliver heller ikke helt så ustabil som med en alm. giwi løsning..

Så bare igang med at modificere et bagsæde smiley

• Andrè R
    Andrè R Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 3
    #11   15. feb 2010 har giwi med quick beslag.har været i Harzen 3 gange på min zzr1400.kører i snit 160 til 180 engang imellem op til 270km. ingen slinger virker barer og har begge tasker ennu.evt.se profil.

• #12   15. feb 2010 Kan klart anbefale en Renntec "bagagebære" - den er lige til at smide på, og kombineret med en stor pølsetaske og 2 remme, så sidder det der.

• #13   15. feb 2010 Glem det morfar og køb dig en touring cykel istedet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan jo ikke tillader mig at sælge min cykel efter du har købt denne fede cykel... He He........... Bare gas

• #14   15. feb 2010 eracing i valby har vist en på lager

• #15   16. feb 2010 Renntec bagagebærer ser da fornuftigt ud, men prøver alligevel om givi racket ikke kan komme på - nu jeg har det alligevel. Takker for de gode tips. Hvis du bliver overhalet af en blade med givi - så er det sku nok mig smiley

Kommentér på:
cbr 1000 rr med givi wingrack?

Annonce