1.489 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

cbr 1000 rr tikker cbr 1000 rr tikker

hej har købt en cbr 1000 rr 04 ved en forhandler for et lille stykke tid siden. (kørt en 18000km)

den har hele tiden lavet en tik lyd der følger med omdrejningerne. forhandleren sagde det var helt normalt. (er dog selv sælger og ved godt man siger ting kunden gerne vil høre)

mit spørgsmål er, er det normalt den skal sige denne lyd eller skal jeg hen og have mig en snak med forhandleren.?

(lyder som på denne film jeg fandt på youtube)
https://www.youtube.com/watch?v=utjQ-W1KjLA

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg skal have isoleret et skur 12.500 kr.
  • Kogeplade installation 600 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Almindelig rengøring i hjem 430 kr.
  • Bortskaffelse af afklippet hæk 900 kr.
  • Removing old sink and tap, attaching new sink and tap 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  cbr 1000 rr tikker
  • #1   23. aug 2017 Det er helt normalt smiley
    Tillykke med den!

• #2   23. aug 2017 Har hørt enkelte Yamaha'er med samme lyd, ikke min egen. Men de kørte som de skulle smiley

• #3   23. aug 2017 Super smiley

Og jo mange tak det er også min drømme cykel så kunne ikke være mere lykkelig smiley

• #4   23. aug 2017 Jeg oplevede præcis det samme på min, var ved at blive sindsyg smiley
    Tikkelyd i tomgang når jeg holdte ved lyskryds, og lød som knastkæden ved 3500 rpm. (Ikke skralde lyd) Så jeg skiftede knastkæde, strammer, kæde til oliepumben, og kontrollerede ventiler, og det hjalp ikke en skid. Havde knastakselføler ude, fordi der var nogen på nettet der havde skrevet noget om at de kunne larme, heller ikke noget at se der.
    Kørte til probike ved Århus der sagde at det var helt normalt, og at jeg havde for gode øre. Lærte at køre med øreprobber smiley
    Men er ret overbevist om at det må have været dyserne der larmede.
    Men som han sagde ved probike, så er der sparet så meget på materialerne på dem, at der ikke er nok godstykkelse i motor til at holde lyde inde. Hvis man tog en gammel fireblade f.eks. Fra 98-99 så kunne de have gået langt og stadig lyde som en symaskine.
    Så alt i alt tror jeg du skal lære at leve med det, og hvis ikke kan du jo sagtens prøve at få forhandleren til at kigge på den. Men du skal nok ikke være for sikker på at de finder noget.

• #5   23. aug 2017 Ellers: Prøv at give den en banan med skræl på.
    Husk lige at melde tilbage om det hjalp, inden vi andre går i gang... smiley smiley

• #6   23. aug 2017 Kan ikke høre noget forkert i den video ?

Vær glad for du ikke har købt en suzuki, har altid syntes min gamle 99 gsx-r 600 tikkede voldsomt i motoren, så da jeg købte mig en 08 gsx-r1000 i år, tænkte jeg at den må da lyde anderledes i motoren, men den larmer sq på samme måde :), de skal snakke lidt åbenbart

• #7   23. aug 2017 jens henrik. det må jeg lige prøve imorgen skal nok melde tilbage smiley

• #8   23. aug 2017 Selv min gamle cbr1000f fra 89 siger det der;)
    At den har kørt lidt flere km er så noget andet:D

• #9   24. aug 2017 Det er helt normalt, sådan siger min også, og der er intet at komme efter smiley

• #10   24. aug 2017 tak for svarende jeg slår bare kold vand i blodet smiley

clean cykle du ellers har Dennis H smiley

Kommentér på:
cbr 1000 rr tikker

Annonce