903 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

spørgsmål om forsikring og beklædning spørgsmål om forsikring og beklædning

Hej.
Jeg skal have noget beklædning og har efter at have læst nogle indlæg herinde forstået at det er billigst at købe dragt o.a, i tyskland. Er der nogle der har nogle råde til hvilke butikker man skulle prøve, ell hjemmesider for den sags skyld. Hva' med sverige er det også billigere derovre?

Er GF-forsikring altid billigst i henhold til mc forsikring??

Med venlig hilsen Malik Thomsen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spørgsmål om forsikring og beklædning
  • #2   21. mar 2006 www.louis.de der køber vi en masse af vores.

• #3   21. mar 2006 hej prøv ham her (link fjernet) mc tøj mm.
    Tryg er også billig hvis man er over 35 år :O)
    MVH kim C

• #4   21. mar 2006 Mht. dit spørgsmål om forsikring, så er GF som regel billigst hvis du er nystartet og kun skal have ansvarsforsikring på din MC. De tilbyder ansvar til ca. 1500,- for MC'er på 0-175cc og 2500,- på 176-999cc.

• #5   21. mar 2006 louis og polo i hamborg er bare hittet, der er masser af tøj og louis har et lagersalg der hvor der tit og ofte ka findes komplet læderdragt til 100 eur af god kvali, det er dog et stk vej, men det er turen værd, der er også hein gericke i flensborg, indehaveren karla er skidesød og taler dansk, i flensborg ligger der også motshop midt i byen, der forhandles bla dainese til ca 4-5000 kr under den danske pris osv

• #6   21. mar 2006 Mange tak for svarene. Jeg må ud og se på det. Ha en god sæson...

• #7   21. mar 2006 Prøv at høre på mc forsikring ved tryg... jeg fik et chok da de sagde hva jeg skulle give... er nybegynder hva forsikring angår...

Tryg er absolut det billigste sted for mig...

Morten...

Kommentér på:
spørgsmål om forsikring og beklædning

Annonce