489 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Hvilken mc?? Hvilken mc??
hej og davs med jer!
Jeg går lige p.t. og er tændt på at tage et mc kørekort, jeg har så været ved at se på hvad der egentlig var af motorcykler rundt omkring (mærker/modeller) for at finde ud af hvad jeg skal vælge når det kommer så vidt.
Lad os for eksemplets skyld sige 30.000 maks.
Jeg skal have noget der kan tage nogen omdrejninger + at det skal være en sports model .. med kåbe på eller hvad sådan en hedder. Jeg har fundet den her som jeg enormt godt kan lide:
(link fjernet)
Men hvad foreslår i?
0 synes godt om
jan 2004
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 27 Svar: 156
Mvh. Jacob.
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 89 Svar: 2.744
17-18000 omdrejninger synger så sødt:)
jan 2004
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
Kan kun sige at jeg er 100% enig med de andre... det er en dejlig lille rpm satan. Så hvis du vil have det sjovt til en fornuftig pris og samtidig nyde lyden en en 4 takt så er det det helt sikkert et godt valg.. for den bliver du helt sikkert vild med, den skriger som en lille tøs under hysterisk vild sex!!*G*
Personligt ville jeg hellere lede efter en 400ccm i stedet, hvis det vel og mærke kan lade sig gøre for de 30K da der er lidt mere maskine i den. De er koster somregel en smule mere... men jeg har dig set dem til omkring de 30:) men en 250ccm er stadig et rigtigt godt valg, og den på billed ser dejlig ud!
jan 2004
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 27 Svar: 156
Mvh. Jacob.
feb 2004
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 6 Emner: 34 Svar: 104
Jeg skal selvfølgelig selv prøve det for det er jo i sidste ende det der tæller - men det kan godt være svært at vide, når man ikke normalt har kørt på mc'er, om man gennem flere timer stadig vil sidde godt.
Hvilken mc??