{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
510 visninger | Oprettet:

"lad der være liv - og der var liv" {{forumTopicSubject}}

ja sgu så blev far´s sveske startet op igår efter 4 lange måneder i dyb dvale...... jeg havde jo mine tvivl om den ville starte og om alt var som det skulle være...1. tryk på knappen..... jo jo den gav lyd fra sig, men startede ikke hmmm okay nok meget kold tænkte jeg...prøvede igen, samme resultat....en god ven sagde " sæt den lige over på "pri" i et øjeblik og så tryk på knappen". ( tak Chris) Det gjorde jeg og ja sgu den sprang igang med det samme...... så drejede jeg tilbage på "on" og der stod den så og sang så smukt....

det måtte fejres med en pils....

Syntes lige jeg ville dele min glæde med at få liv i dyret igen....( det på 2 hjul altså)

Kenneth

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "lad der være liv - og der var liv"
  • #1   17. mar 2006 Tilløk med det, så er der liv igen hva. Det problem overspringer jeg let og elegant ved at lade forhandleren bøvle med det, den har bare at stå og spnde som en Tiger når jeg henter den, hehe.

• #3   17. mar 2006 Søren : ha ha ja man kan jo blive forfalden til det..... men nu kommer den ikke igang igen før weekenden, da jeg satser på en hyggetur der....da de jo har lovet sol og sommer.....( nåh ja overdrivelse fremmer forståelsen )..

Kenneth

Kommentér på:
"lad der være liv - og der var liv"

Annonce