6. dec 2005 Følger: 190 Følgere: 182 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.589
lad os alle være venner part 2 ? {{forumTopicSubject}}
Da jeg ikke kan skrive i Kims indlæg må jeg jo oprette et nyt indlæg og skrive til ham her....
Beklager i andre skal blandes ind i vores uoverenstemmelser, men kan ikke skrive til Kim da jeg er på hans filterlister, og finde ud af hvad jeg har gjort ham er jeg nød til at gøre det her...
Så Kim og tja også Yankie kan godt være jeg er sippet, nertagende og havd folk nu ellers synes om mig... Men vil gerne vide hvad jeg har gjort jer siden, jeg ikke kan oprette en alm tråd uden i sviner mig til ??
Jeg ved godt jeg tit selv lægger op til diskution, og kan være temmelig nævenyttig og irriterende... men derfra og så at kører disideret terror og svine andre på et sådan voldsomt plan som der bliver gjort, synes jeg er for meget af det gode !!
Så vil gerne vide hvad jeg har gjort (gentagelse ved det godt) men vil gerne havde det ud af verden ??
Og er egentlig kun til kim og Yankie denne tråd er oprettet... og er ikke for at svine jer men for at få en dialog... vi kan også tage den i PM hvis i vil det men er jo ikke muligt pt sletter tråden når der er snakket...
mar 2007
Følger: 22 Følgere: 20 MC-er: 4 Emner: 35 Svar: 1.926
Jeg synes det er fint du tager skridtet til at løse det problem der måtte være mellem jer 3.
*S*
dec 2005
Følger: 58 Følgere: 58 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 1.493
Jeg vil følge lidt med her - men ikke blande mig da jeg jo ikke har noget "udestående" med nogen af jer....
dec 2005
Følger: 190 Følgere: 182 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.589
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.720
ps. godt at høre kawaen triller igen... over and out, vil gå over og trippe turboen... har lige et lille projekt her i weekenden...
mvh Offslow ham sjæl...
maj 2004
Men mht dæk, så vil jeg nu prøve de der mezlerer sportech m3... eller hva de nu hedder, fået meget god kritik i b...
mvh Offslow
dec 2005
At du ikke synes jeg er en fantastisk person må være dit eget valg.. og det er fair nok som sagt kan man ikke elske alle... men kan du så ikke bare lade være med at komme med nedgørende kommentarer ??
Og til at jeg svarede Yankie igen med at jeg har kørt i nogle ja, det gjorde jeg for han var nedladende fra starten.. og det kan da ikke undgåes at komme op med paraderne når man gentagende gange bliver svinet til af både Rasmus og dig !!
dec 2005
Jamen Easmus føler det er mere personlig end som så, men fair nok hvis det bare er løjer... men forslår at alle tænke over hvordan de så skriver og ytre sig... for synes ikke det var en sjov situation er være i... og gider ikke der er dårlig stemning... er heller ikke fair overfor vores med mcister... har kun mødt Rasmus en enkelt gang og du er jo en vældig flink fyr... håber da at vi kan holde dette på et plan så alle synes det er hyggeligt at være i Århus Gruppen.. og at vi kan hilse pænt på hvis vi mødes en dag ?
jan 2005
Følger: 44 Følgere: 40 MC-er: 3 Emner: 136 Svar: 1.174
/Jan
maj 2004
mc-isme handler om at stimulere ens sanser...
mvh Offslow
dec 2005
Så go dag til jer alle
dec 2005
lad os alle være venner part 2 ?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside