{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.116 visninger | Oprettet:

lad os alle være venner part 2 ? {{forumTopicSubject}}

Da jeg ikke kan skrive i Kims indlæg må jeg jo oprette et nyt indlæg og skrive til ham her....

Beklager i andre skal blandes ind i vores uoverenstemmelser, men kan ikke skrive til Kim da jeg er på hans filterlister, og finde ud af hvad jeg har gjort ham er jeg nød til at gøre det her...

Så Kim og tja også Yankie kan godt være jeg er sippet, nertagende og havd folk nu ellers synes om mig... Men vil gerne vide hvad jeg har gjort jer siden, jeg ikke kan oprette en alm tråd uden i sviner mig til ??

Jeg ved godt jeg tit selv lægger op til diskution, og kan være temmelig nævenyttig og irriterende... men derfra og så at kører disideret terror og svine andre på et sådan voldsomt plan som der bliver gjort, synes jeg er for meget af det gode !!

Så vil gerne vide hvad jeg har gjort (gentagelse ved det godt) men vil gerne havde det ud af verden ??

Og er egentlig kun til kim og Yankie denne tråd er oprettet... og er ikke for at svine jer men for at få en dialog... vi kan også tage den i PM hvis i vil det men er jo ikke muligt pt sletter tråden når der er snakket...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lad os alle være venner part 2 ?
  • #1   21. sep 2007 Godt initiativ, Line smiley
    Jeg synes det er fint du tager skridtet til at løse det problem der måtte være mellem jer 3.
    *S*

• #2   21. sep 2007 Jeg vil da også håbe i kan få løst jeres "lille problem" - for jeg må nok også give ret i at der efterhånden er for mange tråde hvor man hakker helt vildt på hinanden... og så er det ikke engang vinter endnu....
    Jeg vil følge lidt med her - men ikke blande mig da jeg jo ikke har noget "udestående" med nogen af jer....

• #3   21. sep 2007 Ja meninger med dette indlæg er også at vi skal have det løst så der kan komme en ordentlig tone på mcg igen... man kan ikke elske alle og det er fair nok.. men kan man ikke lærer at accepetrer hinanden og tale ordentlig må lade være med at kommunikerer sammen !!

• #4   21. sep 2007 ja måske, - aahhh tror du virkelig hun kunne finde på det???... hehe
    ps. godt at høre kawaen triller igen... over and out, vil gå over og trippe turboen... har lige et lille projekt her i weekenden... smiley

mvh Offslow ham sjæl...

• #5   21. sep 2007 det er jo som regel laveste fællesnævner der sætter standarden...

Men mht dæk, så vil jeg nu prøve de der mezlerer sportech m3... eller hva de nu hedder, fået meget god kritik i b...

mvh Offslow

• #6   22. sep 2007 K1 kan bare ikke se at du synes jeg "ødelægger" alle tråde jeg deltager i... så tror jeg du misforstår mig MEGET... og synes det er terror... og de Thomas og Bettina hentydede til var at du sammen lignede byen Horsens og Randers med at der var mange ludere... sådan var den generelle opfattelse af det dompe priserne... og jeg kan love dig for at jeg finder mig ikke i at blive sammen lignet med en luder...

At du ikke synes jeg er en fantastisk person må være dit eget valg.. og det er fair nok som sagt kan man ikke elske alle... men kan du så ikke bare lade være med at komme med nedgørende kommentarer ??

Og til at jeg svarede Yankie igen med at jeg har kørt i nogle ja, det gjorde jeg for han var nedladende fra starten.. og det kan da ikke undgåes at komme op med paraderne når man gentagende gange bliver svinet til af både Rasmus og dig !!

• #7   22. sep 2007 K1 føles mere som om at du var mere direkte og hentydede til mig hvorfor skulle du ellers nævne Horsens af alle de byen der i danmark...

Jamen Easmus føler det er mere personlig end som så, men fair nok hvis det bare er løjer... men forslår at alle tænke over hvordan de så skriver og ytre sig... for synes ikke det var en sjov situation er være i... og gider ikke der er dårlig stemning... er heller ikke fair overfor vores med mcister... har kun mødt Rasmus en enkelt gang og du er jo en vældig flink fyr... håber da at vi kan holde dette på et plan så alle synes det er hyggeligt at være i Århus Gruppen.. og at vi kan hilse pænt på hvis vi mødes en dag ?

• #8   22. sep 2007 Det her er NÆSTEN bedre end "2900 happiness"....

/Jan

• #11   24. sep 2007 mød op hos brunhilde næste lørdag, så vi kan få atmosfæren tøet op... med en øl eller hvad der nu kunne friste.... jeg kommer ihvertfald forbi.

mc-isme handler om at stimulere ens sanser...

mvh Offslow

• #12   24. sep 2007 Jamen godt vi er enige gutter smiley og nu gider vi ikke diskuterer mere... det er spild af tid og godt humør... smiley
    Så go dag til jer alle smiley

• #13   24. sep 2007 Jamen Takker Yankie ja har lige førnøjelsen af at have en GsxR1000k7 her et par dage vuhuuuu den kører fedt...

Kommentér på:
lad os alle være venner part 2 ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce