{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.540 visninger | Oprettet:

Er så rasende...!!!!!!! {{forumTopicSubject}}

Da jeg indkøbte min mc, tænkte jeg at jeg hellere måtte få den klargjort, så jeg vidste den var forsvarlig at køre på..
Vakgte derfor at smide den på mc værksted, for at få skiftet olie, oliefilter, tændrør, renset karburatorer og renset tank..

Jeg fik en estimeret pris på dette, på lige knap 2500,-... Vi aftalte, at det blev en byttehandel med noget bilstereo, da det var en god aftale for os bege. Da jeg så kom for at hente min mc, var prisen så lige pludselig blevet 4800,-.. Da jeg jo ikke får udleveret min mc, før regningen var betalt, lavede jeg en ny deal, med noget mere bilstereo og en hjelm min vej..

Har efterfølgende haft en dårlig mavefornemmelse, omkring de ting der skulle vøre lavet.. JEg troede faktisk ikke rigtigt på, at tingene rent faktisk var lavet. Besluttede mig for at skifte pakningen på den ene side af motoren og samtidig male dæklet sort.. Det olie der kom ud af den, var simpelthen så sort og fyldt med skidt, at det umuligt kunne være skiftet.. Havde kørt 5km på cyklen efter det blev gjort..

For så at være HELT sikker på at der intet var lkavet ved den, har jeg sendt den til en helt anden mekaniker.. Han ringede så idag og bad mig om at komme forbi og se.. Det viser sig sp, at oliefiltret ikke er blevet skiftet.. Det var i hvert fald hans mening, da det ikke så nyt ud.. Desuden sad det dæksel man fjerner for at komme til oliefiltret ikke ordentligt fst og var monteret på en meget besynderlig måde, med en gevindstang, frem for den bolt der hører til.. inde i dækslet, sad der rester af en gammel pakning, så hans mening er, at det aldrig har været pillet af...

Så nu ligger sagen sådan, at jeg har betalt 4800,- fucking kroner, for at være blevet løjet direkte op i ansigtet, hos den her mc forhandler..

Jeg FATTER ikke, at man på nogen måde har moral, eller mangel på samme, til at tage røven på sine kunder, på den måde.. Jeg har haft en anden mc dernede, hvor prisen også pludselig blev en anden, men tænkte det ville være et enkeltstående tilfælde..

Skulle bare lige ud med det, for jeg føler mig satme taget i røven...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er så rasende...!!!!!!!
  • #1   24. nov 2009 Hvorfor fik du ikke lavet sådan en " slutseddel " som siger at mekanikeren maks må bruge for så mange penge.

Kan man ikke sige at man VIL have de gamle dele med tilbage.

• #2   24. nov 2009 Daniel.. Fordi beløbet blev hvad det blev. Og blev det 500,- mere, så ville det også være fint..

Beløbet er dog mit mindste problem i den her sag, da de jo overhovedet intet har lavet...

• #3   24. nov 2009 Normalt synes jeg faktisk man skal holde sig fra udhængninger, men i dette tilfælde burde man fakkertalt offentliggøre, hvad det er for et røvhul, der opfører sig sådan - det er simpelthen stygt!!!

Ka' godt forstå, hvis du er mere end almindeligt muggen - men i det mindste ved du da, hvor du IKKE skal hen en anden gang

• #4   24. nov 2009 Arbejder selv som auto mekaniker.

og ved at vi SKAL gemme delene ind dag efter bilen er hentet.
    fordi at kunden skal kunne hente de gamle dele eller se dem.

• #5   24. nov 2009 BDog.. kan du ikke lige smide en pb. om hvilket værksted der er tale om her... Rart at vide hvem man skal holde sig væk fra...

• #6   24. nov 2009 Der gik pointen lidt af mht. "servicebog"...

Jeg tror sq, at jeg havde lagt en lille "prut" på gulvet under mit SKRIGERI lige op i fjæset på "stodderen".. Og kanske vundet en tur i hotel gitterly for vold..

Træls man ikke må hænge folk ud på MCG.. Men så bare hænge manden i et træ.. Det står der da intet om i reglsættet.. c",)

Va så..?!? Har du læst ham teksten..?!?

/Rass

• #7   24. nov 2009 Lad mig sige det sådan, at jeg har en forretning i Valbym hvor jeg også har min mc stående.. Så ved de fleste sikkert allerede hvor det kan være, da jeg ikke er kørt mange km, for at få den lavet..

Og har (forsent) læst mig frtem til, at der er mange andre der har været utilfredse med det sted.. Så begynder at undre mig, over at den forretning overhovedet stadig overlever..

• #8   24. nov 2009 Rass.. Jeg har først fået det hele bekræftet her til aften.. Så det har jeg ikke haft mulighed for...

• #9   24. nov 2009 hva laver du her, gå ned og kræv dine penge tilbage.. helt seriøst!!
    det gad jeg ikk finde mig i, også en grund til at jeg aldri lader nogen skrue min mc eller bil..

ps 2500 for at få skiftet olie og rense lidt ?!? wtf.. og 4800 gør det ikk bedre..

• #10   24. nov 2009 sådan en nar skulle tør knippes i sit røvhul af en stor grum liderlig gut..
    det er bare ikke iorden det der.... sikken et dumt svin..

send venligst en pm til mig med hans butik .. så jeg ikke går derind..

mvh

• #11   24. nov 2009 Enig med Knud, smid navnet ud her!

• #12   24. nov 2009 Jeg hænger ikke nogen ud, før jeg har fået snakket med ham...

• #13   24. nov 2009 Rass .:Knallert Sælges:. Er enig med dig. den service bog kan man sgu tit tørre røv i.! Har været udsat for noget ligende her var det bare bremserne han lige havde "glemt" at kigge på.
    Men det sætter jo tankerne igang med hva de mon ellers lige "glemmer"..!

• #14   24. nov 2009 Der er jo ingen grund til at BDog kommer i knibe, så lad være emd at hænge ham ud. Man kunne jo bede dig privat omm oplysningerne, hvis man mener man bor, så man kan risikere at løbe ind i den skvadderabe!

• #15   24. nov 2009 Kan du blive enig med dig selv, Knud? smiley Lige før anbefalede du at han hængte ham ud...

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.899
    #16   24. nov 2009 Lad mig lige med det samme sige at udhængning er forbudt, så fyfy.

Men det er en privatbesked jo ikke. :o)

• #17   24. nov 2009 Martin Gade:

En ting er jo hvad man synes , men det er ikke det samme som at opfordre andre til at bryde regler, man udmærket kender:-)

Og i øvrigt har Sajmon Says sagt noget allerede:-)

• #18   24. nov 2009 hvorfor køre derned 2 gang ????

• #19   24. nov 2009 Jeg er med på en PM, ønsker sku heller ikke at komme sådan et sted

• #20   24. nov 2009 du må også meget gerne sende en pm med det værksted, og meget gerne opdatere tråden når du har hørt noget fra det rådne æble i værksteds kassen.

• #21   24. nov 2009 jeg er også på en privat besked

• #23   24. nov 2009 Bl.a. derfor jeg altid laver de ting selv. og de gange jeg har været til mc-mek har jeg stået ved siden af.

• #24   24. nov 2009 Det er selvfølgelig ikke mc-hjørnet der er tale om.

• #25   24. nov 2009 "1. Hvad får dig til at stole på retskaffenheden hos en forhandler, hvor du kan betale for service med bilstereo..?"

Ah, den var tynd. At forhandleren er frisk på en byttehandel betyder da ikke, at han er en svindler.

"2. Hvis du allerde er blevet taget i røven der én gang, hvorfor kommer du så tilbage..?"

Det var et bedre spørgsmål. Der er et gammelt ordsprog i Tennessee – i hvert fald i Texas, sikkert i Tennessee – der siger: "Fool me once, shame on... shame on you. Fool me... if you fool me, you can't get fooled again!"

• #26   24. nov 2009 Selvfølgelig ikke, - Unbreakable MC Arnbitter -. Det ville ellers være oplagt, når han skriver, at det ligger tæt på Valby. MC Hjørnet ligger jo kun 500 meter fra centrum af Valby.

• #27   24. nov 2009 Nemlig, desuden har jeg kun hørt godt om Mc Hjørnet og indehaveren skulle efter sigende være en rigtig flink fyr, der altid handler reelt og er til at snakke med hvis man har problemer med sin kværn.

• #29   24. nov 2009 "1. Hvad får dig til at stole på retskaffenheden hos en forhandler, hvor du kan betale for service med bilstereo..?"
    -Som selvstændig er det jo heldigvis så heldigt, at man kan hjælpe hinanden, ligesom man kan som privat.. Det er ikke første gang jeg laver en byttehandel, for at få lavet noget og kan ikke se problemet i det..

"2. Hvis du allerde er blevet taget i røven der én gang, hvorfor kommer du så tilbage..?"
    - Fordi det sidste gang drejede sig om 800,- og en uoverensstemmelse omkring hvor min mc blev synet.. Det kan ikke kategoriseres som direkte snyd, men kunne bero i en misforståelse. Derfor gav jeg det en chance til..

Troels.. Jeg har ikke nævnt noget firma i det her indlæg, men hvad er det du mener, at værkstedets mening kan ændre på noget? Jeg har betalt for et service på min motorcykel og har endda stort set betalt det 2 gange. .Det viser sig så, at der hverken er skiftet olie, oliefilter eller noget som helst andet, der er betalt for. .HVORDAN skal noget værksted kunne komme med en forklaring på det, der retfærdiggører noget? Hvis folk mener jeg er naiv, fordi jeg tog derned igen, så er det satme endnu mere naivt at tro, at værkstedets forklaring nok skal retfærdiggøre at jeg har betalt kassen, for ingenting..

Og igen, jeg bekræfter IKKE at det er pågældende firma det drejer sig om...

• #30   24. nov 2009 hehe havde det været enestående tilfælde var jeg tilbøjelig til at give troels b ret, meeeen det firma som jo ikke er mc-hjørnet har vist taget røven på lidt rigeligt mange :S

• #31   24. nov 2009 jo jo men rolig nu..... uanset hvor meget en forhandler vil blive hørt,i denne sag, så kan han vel næppe tale så meget at olie filtret og olien bliver som nyt igen....... vi må jo formode at vores ven her og hans mc smed kan se forskel på nyt og gammelt.. og den skæve forhandler pik derind på det skæve hjørne ved vi alle er total gået af fjøjten....
    mener jeg...

• #32   24. nov 2009 Du kan evt gå ind på DMCN og oprette dig. Så kan du skrive en anmeldelse af det pågældende værksted. Anmeldelsen bliver dog sendt til værkstedet, så de kan kommenterer på det.

Men kan godt forstå du er HARM(S) smiley

• #33   24. nov 2009 Og til en anden gang. Tag ned til Simon ved http://www.auto-mc.dk/ Der er god service, og du kan komme med dine egne stumper.

• #34   25. nov 2009 Hypotetisk:

Grunden til at man teknisk set skal høre værkstedets side af sagen er jo, at trådstarter lige så godt ku finde på alt det her, fordi vedkommende af fx private årsager, ikke kan lide værkstedet eller de ansatte.

Trådstarter kunne også fx være en konkurrent til værkstedet, der ville sætte det i dårligt lys etc etc

Det tror jeg self ikke personligt, det er super surt og jeg var blevet sindsyg af at få den behandling der... Man kunne godt drømme om at køre forbi en lørdag aften og smide nogle sten ind ad ruden eller lign ikke?

• #35   25. nov 2009 Skriv forhandler anmeldelse på dmcn.dk i en fart. Forhandler får lov til at svare på inden det bliver lagt ud

• #36   25. nov 2009 Der er vist tv programmer om den slags snydetampe..På med ham!!

Kommentér på:
Er så rasende...!!!!!!!

Annonce