valgmulighederne - jeres mening {{forumTopicSubject}}
har lavet flere tråde herinde mht. valg af mc, og der er kommet mange gode svar. har nu indsnærpet valgmulighederne lidt, og da den mc jeg havde sat i kornet måske bliver solgt imorgen(til en anden :-() har jeg haft kig på andre på nettet. Her er lidt valgmuligheder.. Sig hvad i synes om dem
http://123mc.dk/find/viewAd.php?referer=search&order=desc&ordertype=price&dealer=&biltype=&brand=&model=&ccm_start=125&ccm_end=650&year_start=1900&year_end=2010&km_start=0&km_end=999999&pris_start=0&pris_end=17000&afgift=0&color=&periode=&area=&key_search=&pics=&nysyn=&serviceok=&ad_type=0&search_offset=&offset=6
- Jeg er ikke til choppere.. Men ok, den er fræk nok med T-styr, og hiver man sissy-baren af, bliver den da hæderlig nok. Hvis man smækker noget silvertail udstødning på lyder den endda også af lidt
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=62658606&utm_source=funktionsmail&utm_medium=email&utm_campaign=saelgerharsvaretdynamisk#frmBudType
- Sjælden mc i DK? måske svær i reservedele? dog kan jeg godt lide noget unikt. Skal dog neddrosles, og vil MEGET gerne af med den kvartkåbe, da den ser grim ud. Uden den ser den dog ret fræk ud!
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=62449696
- Klassiker, lavt km-tal.. virker som et sikkert nok køb? måske kedelig?
Evt. tilføj flere - dog inden for mit budget(max. 17k salgspris.. så kan man håbe at den kan blive pruttet lidt ned)
Sig gerne jeres meninger om dem ..
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 40 Svar: 302
Og den der
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 171
apr 2009
Tak for forslaget, men det er en no-go. Synes simpelthen at GSXR 250'eren er lidt til grin. Den lyder som en formel-1 racer ved 50km/t, og det irriterer mig sku En mc skal ikke lyde SÅ vild, når den ikke kan mere end den kan
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 171
Held og lykke med jagten
apr 2009
Men tak tak
jan 2006
Følger: 4 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 25 Svar: 301
Den står originalt og når du bliver træt af den kan du altid finde en anden køber, hvis du holder den i samme stand.
Du er ikke til choppere, så hvorfor vælge denne.
Honda synes jeg ikke er særlig pæn
Så køb du bare denne Suzuki
apr 2009
Har overvejet suzuki'en - men den virker bare viiirkelig morfar agtig. Hmm!
jan 2006
Følger: 4 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 25 Svar: 301
mar 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 41
God aften!
apr 2009
Dog håber jeg at min førstepririotet holder stik, nemlig en CB400F fra '76.. elsker klassikere.. håber ikke ham der sælger får solgt før jeg er klar til at betale i næste uge
jun 2006
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 273
apr 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 11 Emner: 18 Svar: 74
Vil i hvert fald ikke vælge virago, jeg har haft en 250er og bare jeg tænkte på at kører en tur fik jeg ondt i ryggen.
Min farbror har haft sådan en suzuki 250er og den var bare fantastisk til sjove små ture og daglig brug
De andre ville jeg nok frygte lidt hvis nu der skulle gå noget i stykker, service og sådan noget på v motere er ikke helt billige, derimod en række 2er er lige til at gå til + der er bunker af res dele i lille dk til den model
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 84 MC-er: 10 Emner: 240 Svar: 20.506
(Selvom Suzuki'en dog i den stand virker som et godt køb)
Det er endda mig sælgeren har købt den af i sin tid, så kender da lidt til standen af den. Kan dog se den er malet efter jeg solgte den. Men det kan jeg fortælle mere om vis PM.
Reservedele er intet problem til VTZ'en. De skal bare købes i UK, da den danske Honda importør ikke er glad for maskiner han ikke selv har fået til landet.
Selvfølgelig vil jeg dog mene at Spada'en er meget bedre :o)
apr 2009
Rolig nu, har skam styr på det. Mht. udstyr, så har jeg fundet en masse alpinestar af sidste års modeller, dvs. jakke til 800kr, handsker til 600 etc etc.. Det er altså kun så dyrt som man selv gør det til! - desuden kan man købe en lazer lz6 - 5 stjerner i crash test, koster 800kr..
Forsikring bliver kun ansvars - dvs. omkring 2000 kr..
valgmulighederne - jeres mening