467 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
Hvor meget MC skal med til afgiftssyn Hvor meget MC skal med til afgiftssyn
Jeg har kig på en ny MC som står uden afgift og jeg vil jo helst ikk etale for meget så jeg tænkte om man kan møde op bare med stellet, for du betaler vel kun afgift for stellet, eller er jeg helt ved siden af?
der er tale om denne Kawa Zephir 750 fra 92'
(link fjernet)
0 synes godt om
dec 2004
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 60 Svar: 448
Og i min lille teori skulle man nok kunne syne et stel, da det jo bare er stelnummeret der skal bruges, der er jo ikk tale om et syn så den kan komme på vejene, hvis du forstår.?
okt 2004
Følger: 23 Følgere: 27 MC-er: 4 Emner: 64 Svar: 987
Dansk skadet betyder at der er betalt dansk afgift på og den har været skadet men er blevet bygget op igen.
dec 2004
Men jeg tror vi går forbi hinanden, eller så er det ford jeg bare ikk ved bedre, men kan man ikk få afgift på sin mc uden at den er synet og klar til vejene? altså bare få sat afgift på den og ikk mere.. altså ikk en desideret syning af den?
dec 2004
Point taken.. hmm hva så med et råd til hvordan jeg får den billigste afgift, det er jo det jeg gerne vil ind til
jul 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 28 Svar: 734
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.138
Du får ikke synet et stel
Tja billg afgift! De kende rjo efterhånden de fleste trick, men en mc der ikke er sindbydende ud og er grim med ridser giver jo afslag. Men ikke så meget at det kan svare sig at smadre sin egen mc
dec 2005
Følger: 14 Følgere: 11 Emner: 33 Svar: 1.748
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.138
jeps
man kunne også gå igang med hammeren og smadre sin cykel og finde ud af at man tber penge på det i sidste ende. Dete r årgangen og kmtallet de kigger mest efter. Og så sammenligner de med tilsvarende cyker hos forhahandlere.
Man kan evt selv finde annoncer med billige cykler og vedlægge. Har selv været igennem det 2 gange og kender en del der ligeledes har væet igennem det! Det kan svare sig at finde billige annoncer! Fik 2 gane sat den foreløbige sat ned med 10000kr ved at henvende mig ved de tkontor der havde fastsat prisen. En efterfølgende vurdering gav mig så ydeligere lidt tilbage
dec 2004
hva vil i umiddelbart vurdere slutprisen til at være, den står til 15,500 lige nu.. venter på svar fra forhandleren med de præcise tal.
Hvor meget MC skal med til afgiftssyn