467 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Hvor meget MC skal med til afgiftssyn Hvor meget MC skal med til afgiftssyn

Jeg har kig på en ny MC som står uden afgift og jeg vil jo helst ikk etale for meget så jeg tænkte om man kan møde op bare med stellet, for du betaler vel kun afgift for stellet, eller er jeg helt ved siden af?

der er tale om denne Kawa Zephir 750 fra 92'

(link fjernet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor meget MC skal med til afgiftssyn
  • #1   12. mar 2006 En gang til, dansk skadet? hva menes der med det..?

Og i min lille teori skulle man nok kunne syne et stel, da det jo bare er stelnummeret der skal bruges, der er jo ikk tale om et syn så den kan komme på vejene, hvis du forstår.?

• #2   12. mar 2006 Du kan ikke syne et stel fordi det ikke kan køre!!! Der skal lige lidt hjul, bremser, motor lys osv. til.
    Dansk skadet betyder at der er betalt dansk afgift på og den har været skadet men er blevet bygget op igen.

• #3   12. mar 2006 hmm okay er med på det med dansk skade der så.

Men jeg tror vi går forbi hinanden, eller så er det ford jeg bare ikk ved bedre, men kan man ikk få afgift på sin mc uden at den er synet og klar til vejene? altså bare få sat afgift på den og ikk mere.. altså ikk en desideret syning af den?

• #4   12. mar 2006 Ja okay okay henrik smiley

Point taken.. hmm hva så med et råd til hvordan jeg får den billigste afgift, det er jo det jeg gerne vil ind til smiley

• #5   12. mar 2006 gør den komplet og kører til syn, billigere får du det ikke.

• #6   12. mar 2006 cyklen skal være synet inden den kan vurderes. smiley
    Du får ikke synet et stel smiley

Tja billg afgift! De kende rjo efterhånden de fleste trick, men en mc der ikke er sindbydende ud og er grim med ridser giver jo afslag. Men ikke så meget at det kan svare sig at smadre sin egen mc smiley

• #7   12. mar 2006 Orhh Sebastian det kunne da være sjovt at tage chancen smiley smiley

• #8   12. mar 2006 hæhæ
    jeps smiley

man kunne også gå igang med hammeren og smadre sin cykel og finde ud af at man tber penge på det i sidste ende. Dete r årgangen og kmtallet de kigger mest efter. Og så sammenligner de med tilsvarende cyker hos forhahandlere.

Man kan evt selv finde annoncer med billige cykler og vedlægge. Har selv været igennem det 2 gange og kender en del der ligeledes har væet igennem det! Det kan svare sig at finde billige annoncer! Fik 2 gane sat den foreløbige sat ned med 10000kr ved at henvende mig ved de tkontor der havde fastsat prisen. En efterfølgende vurdering gav mig så ydeligere lidt tilbage

• #9   12. mar 2006 hmm kanon.. Kræver bare jeg kan finde andre annoncer, for jeg synes ikk at kunne finde denne mc andre steder.

hva vil i umiddelbart vurdere slutprisen til at være, den står til 15,500 lige nu.. venter på svar fra forhandleren med de præcise tal.

Kommentér på:
Hvor meget MC skal med til afgiftssyn

Annonce