{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.110 visninger | Oprettet:

Forventningens glæde. {{forumTopicSubject}}

Forventningens glæde.
Fredag eftermiddag skulle jeg til Jylland. Jeg kørte på motorvejen mod Lillebæltsbroen. Som den korrekte Dansker jeg er, kørte jeg som alle de andre i venstre vognbane med 120. Hvad den højre bane skal bruges er mig en gåde Jeg har dog set at der forviller sig en lastbil og campingvogn der ind engang imellem. Mens vi så lå der i banen, opdagede jeg til min rædsel at der kommer en bil i den helt frie højre bane. Indenom kommer der så en personbil, med en meget kortklippet gråhåret ældre dame. Jeg blev helt fugtig i hænderne af forventning over det der nu skulle ske. Jeg forventede nu at der skulle komme 1 Golf GTI med koreket klippede rødhårede betjente og 4 O vogne fra station 2. (man har vel set station 2 og ved at de vogter på alle disse kriminelle farttosser). Jeg tænkte at der nok ville komme en politispæring om et par kilometer. Hvis jeg så var heldig ville jeg også blive stoppet lige ved siden at en O vogn. Jeg begyndte allerede at øve mig i at skulle stå og forklare hvordan den grå dame havde tilsidesat alle lovens regler og forventede at hun skulle på Hjul og stile. Forventede også at hun skulle stå og tude og sige at hun ALDRIG mere ville kører for stærkt eller lave andet som var ulovligt. Jeg glædede mig også til at Betjentsen skulle fortælle, at det var i orden han kørte 230 for at stoppe konen. Han havde jo tjek over det, da han havde 14 dages udannelse i fremsyn.
Stor var min skuffelse, da den ældre kvinde uden at genere nogen bare gled til venstre og kørte foran den idiot som mente han havde ret til at forsinke alle andre med sin 120 km/t.
PS. Ironi kan forekomme.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forventningens glæde.
  • #1   26. okt 2009 ok

• #2   26. okt 2009 Jamen det er sjovt at fra Nyborg og til Middelfart er der busbane i hele den højre vognbane og der er en speciel regel for ældre kortklippede fynske pensionister , at de må benytte busbanen , når der ikke kører busser. Netop fordi venstre bane er altid så belastet med hurtigtkørende traffik.

Og nej , du så ikke en polisist , de var ude at jagte fartsyndere , altså ikke på den fynske motorvej (der ved de der ikke rigtigt er nogen) men ovre i Jydeland.
    I Jydeland kører vi nemlig bil , ikke viser den frem i venstre vognbane .

• #3   26. okt 2009 ja tit er højre bane hurtigst, danske fårstår slet ikke hvad den er til He He fint stil fra besse

Kommentér på:
Forventningens glæde.

Annonce