{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.037 visninger | Oprettet:

mc pris? {{forumTopicSubject}}

Vil høre jeres ærlige mening om prisen på min cbr, er den helt i skoven eller ok, jo flere svar jo bedre. man siger af forventningens glæde er den største - men nu vil jeg sku godt snart have en anden bike - ikke fordi den fejler noget min 600 men det skal prøves at have en mc med et bedre (bundtræk)- læs her cbr 1000 rr smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mc pris?
  • #1   28. jun 2009 Efter min mening er den en del pebret - du kan få en SV650 S med hele moletjavsen til 70 kg ..

• #2   28. jun 2009 Hvilket jeg ville hellere mere til hvis det var mig smiley

- Ellers en lækker mc smiley

• #3   28. jun 2009 En CBR600 F4 er nu lidt en anden liga end SV650 hvis du spørger mig. Det er sgu svært at sige med priserne lige for tiden... under normale omstændigheder ville jeg ikk mene at du havde sat den alt for højt men hvis ikke der kommer købere til den så står den jo nok for højt til markedet som det ser ud PT. Så du må stille dig det spørgsmål om du er villig til at sætte den 5-10k ned og få dig den nye mc i år, eller om du vil være tålmodig og måske tage en sæson mere på den.

• #4   28. jun 2009 Som i kan se under mit første svar smiley så skrev jeg at det var min egen personlige mening .. Jeg er godt klar over at der er stor forskel på de mc'ere ..

Thomas - du har fuldstændig ret , og en af grundene til at det er sådan er jo at det er blevet købers marked ..

• #5   28. jun 2009 Rasmus T: Præcis. Og man kan også få en nyere Skoda Fabia til samme pris som en ældre velholdt Audi....

Din CBR er i den billige ende af prisskala'en for en CBR600 F4, men får du e bud der er op til 10K lavere bliver du ikke snydt.

• #6   28. jun 2009 ingen tvivl om det er en flot cbr, men den har da kørt en del allerede ikke det er alt afgørende, men du kan få maskiner med en del mere ekstra udstyr til det sammen eller lavere.

det er jo simpelt nok, enten skal du af med den fordi du ikke kan vente til det bliver sælgers marked igen. eller måske skal du overveje at beholde den. du kan jo som det ser ud til på billederne passe på den;-)

hvis du skal og vil af med den så skal den nok ned i pris (hvis du er utålmodig)

go søndag;-)

• #7   28. jun 2009 Du kan få "storebroren" Fireblade i årgang 99 for de 75.000kr., så mon ikke den skal længere ned smiley

• #8   28. jun 2009 i forhold til hvad F2 og F3 er blevet udbudt til salg for i de sidste par år ligner din jo et kup! men jeg forstår heller ikke hvordan folk kan forlange 50-60K for en F2'er...... men en 70 stykker er vel ikke helt skævt for din, lav km og perfekt stand skal trække lidt op.

• #9   29. jun 2009 Tak for jeres kommentarer - tager nok resten af denne med og giver prisen et hak ned til hen mod slutningen. Det er lidt svært - hvis jeg nu sidder piv elendigt på bladen så skal jeg jo tilbage på en cbr 600 som skal være sindsyg flot - helst i nogle farver som ikke alle andre har og så må der ikke koste en skid ;-). Hav en god mcseason , vi ses på TOPPEN!

Kommentér på:
mc pris?

Annonce