Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pris på mc
  • #2   28. jan 2013 Det må ende med en foræring.. Eller 30.000...

• #3   28. jan 2013 25-30000

• #4   28. jan 2013 25-30k

• #5   28. jan 2013 den skal ned omkring de 20k

• Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Emner: 17 Svar: 116
    #6   28. jan 2013 Så vidt jeg kan se er den malet..den.står altså ikke i org stand. Max 20.000kr. Kan se der er en der har skrevet 25-30000. Helt umuligt.

• #7   28. jan 2013 spørger du også om, den skal sælges...eller skal stå og vente til du bliver 18 ?

så syntes jeg du skal sælge den... og købe når du bliver 18....

mvh

• #8   28. jan 2013 Jan 1h
    Det vrøvl Brian S prøver at bilde dig ing med den skal længere ned i pris hvis den ikke er i original stand, det skal du umiddelbart sænke prisen for.
    Det kommer sku da helt an på om ham der køber den er vild med dine farver, så er det da den han vil have. Hvis han vil have en original så kigger han ikke din vej.

• #9   28. jan 2013 Jeg købte en sv 650-s i sommers fra 2010 8000 km
    Den fik jeg for 55000kr.
    Ved ikke om du kan bruge det til noget. smiley

• #10   28. jan 2013 Købte af privat.

• #11   28. jan 2013 Det er den gamle model så max 25...

• Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    sep 2010

#12   28. jan 2013 Ofte så er det jo bare at når noget er omlakeret så kan det jo være fordi at den har været ridset el mis vedligeholdt. Ikke altid, men jeg køber aldrig sådan noget...og det er jeg sikker på andre vil give mig ret i..lavere efterspørgsel = lavere pris.

• #13   28. jan 2013 @brian s.

Det er ikke ubetinget rigtigt, der er nogle modeller som er produceret i en kulør som med 2013 øjne, er afskyelig smiley andre ( street fighterer og costum cykler) som er blevet omlakeret for at fremstå som en ener.. Disse er ikke så negativt ramt af et farve skift, som en std cykel, med let genkendelige marker vil være.

I dette tilfælde synes jeg ikke farve skiftet berettiger til en voldsom værdi forringelse.

Mvh Brian smiley

• #14   28. jan 2013 Den med omlakeringen er ikke sværere end dem der vil have en original, selvfølgelig ikke kigger efter en omlakeret, og derfor mener jeg ikke engang man kan sige de vil give mindre for en omlakeret, for de vil slet ikke have den.
    Men dem der syntes en ny lakering er rigtig fed, de vil selvfølgelig gerne købe den, og så er omlakeringen jo ikke et minus på prisen. Jeg selv vil helst have noget andre ikke har, så jeg kunne ikke drømme om at købe noget originalt, så for mig vil det originale være mindre værd end det uoriginale.

• #15   28. jan 2013 Vil da bestemt mene at min er blevet et par tusinde kroner mere værd hvis den skulle sælges, - kontra hvad den kunne have indbragt i sine gamle 90er farver. Den har da i hvert fald som minimum holdt prisen...Stod den i sine originale farver, havde den bare været én ud af rigtig mange, - når det kommer til looket...

• #16   28. jan 2013 tak for gode råd om priser ,men i disse krise tider ,, beholder vi mc,en . jeg har fundet et droslingskit til 35 kw ,så må sønnen køre på den om 2 år

( så har jeg også et ekstra legetøj imens )

mvh

• #17   28. jan 2013 @lasse j.

Fuldstændig enig. Din cbr er et klasse eksempel på hvor meget mere moderne en mc kan fremstå ved at fjerne nogle outdatede stickers smiley

• Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    sep 2010

#18   28. jan 2013 Angående det med omlakeringen...hvad vil i helst købe af disse 2: En mc der er omlakeret orange eller en i samme farve i org lakering, og den står som ny. For mig er det et tegn på at den er passet og plejet. Er den grim i lakeringen er det for mig et tegn på at ejeren ikke har passet så meget på den.

• #19   29. jan 2013 Brian S Kom nu!!!
    Du kan umuligt få ret på denne, jeg tror alle har forstået du sværger til originalt og det respekterer vi sikkert alle. Men du må bare erkende, at vi ikke alle er ens, og det er vel egentlig godt nok, verden ville sku da være kedelig hvis vi alle have samme smag, vi er nogle der hellere vil skille os ud fra mængden med uoriginalt, prøv at respekter det.

• #20   29. jan 2013 Leo, Brian s er da lige netop ikke enig med alle andre, så du må da også kunne respektere brians mening

• #21   29. jan 2013 Jonas du har helt ret, jeg skriver jo lige netop i mit tidligere indlæg, at jeg respekterer Brians holdning, men efterspørger at han respekterer andre har en anden mening.

Kommentér på:
pris på mc

Annonce