{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.323 visninger | Oprettet:

hjælp til salg af Hd {{forumTopicSubject}}

vil lige starte med at skrive dette ikk er for du skal se jeg har en cykel tilsalg men hvordan jeg nemmere får den solgt (hvis det ikk bliver til en mere i laden)

har en gul hd tilsalg og med respekt for siden har jeg ikk oprettet den herinde da den jo bare skulle sælges. men til sagen smiley

hva vil du mene der ville gøre cyklen nemmere at sælge bemærk ej bytte

skal jeg male den om så stel er sort så det er nemt at skifte farve på resten ??

og hvilken farve skulle resten ha ?? skal beholde de hvide dæk sider og passe til stilen

tror du den ville være nemmere at sælge hvis jeg søger afgiften hjem så der ligger en helt klar pris på afgiften ??

eller skal jeg bare lade den stå som den er ??

andre forslag er velkommen

skal lige siges jeg selv kan lave det hele så intet kommer til at koste noget udover tiden

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til salg af Hd
  • #1   4. okt 2009 Hmmm tror det bliver svært, der kan jo ikke sidde en EVO motor i det stel.... Så afgiften er UMULIG at anslå.... Da det er forbudt at ændre stellet som er nødvendigt for at få den motor til at sidde i det stel, så skal du have godkendt dit stel helt fra bunden, da det er et unikt stel skal det CE, TÜV eller hvad det nu hedder godkendes.....

Så mit råd er søg afgiften og sørg for at den er dokumenteret fra Told, således at køber har garanti for omkostningen....

• #2   4. okt 2009 stel er tuv da det er et vg stel smiley

regner med den bliver skilt af og stel får en omgang sort- så resten er lige til at gi lak

men ja måske jeg bare skulle sætte den tilsalg så køber selv kan vælge farve. self mod depositum

en harley skiller jo sig selv af bare den står i tomgang et par timer C",)

men ja det er pis med afgift er der ingen der kan finde rundt i. har selv en anden de vil ha 139k i afgift for selvom den er næsten magen til en hvor jeg kun ga 42. eneste forskel er evo motor. hvor den anden var pan

men hva de gamle stivstel er jo snart dem der holder prisen bedst

• #3   5. okt 2009 ja der findes jo short evo men de er jo ved at være deres vægt værd i guld

skiller den af maler stel sort syner den og søger afgift

synes selv det lyder som nummer 1 men et par gode forslag til farve mangler jeg stadig

• #4   5. okt 2009 For det første skal du acceptere at en Harley trods alt bare er en motorcykel, og så prissætte den derefter.
    Dernæst er det fuldstændigt ligeyldigt hvad farve den har, for det er slet ikke deri problemet ligger.

Hvis du gerne vil sælge den, så skal du enten syne den og finde ud af hvad afgiften er præcis, eller også indregistrere den og sælge den med plade på.
    Som det er nu, er der for mange ukendte faktorer mht syn og afgift. At mene den er 40-80.000,- eller derover skræmmer MANGE væk.

Og ja, den med Panhead motoren var billig i afgift fordi den stod med original motor. Men din vil få afgiften regnet ud efter handelsværdi med Evo motoren.
    Alternativt kan du prissætte din så lavt at en køber gerne vil løbe risikoen med den usikkerhed der er. Dvs ca. halv pris af hvad den har nu.

• #5   5. okt 2009 Farven er kult og for mig ingen hindring.
    Der hvor tråden knækker er som andre skriver afgift / syn....

Der er så meget fis med HD og afgift , at er den ikke synet og er der ikke fastsat endelig afgift , så bakker jeg alt hvad remmer og tøj kan holde.

Omvendt ved jeg hvad jeg skal have op at lommen for at få den på plader og er det noget jeg kan li , så er prisen selvfølgelig vigtig , men det eneste der gør om jeg køber.

At man skriver fra 40 -80 K i afgift ..så kan du ligeså skrive "jeg har den her HD men sælge vil jeg ikke"
    Der er iNGEN der køber en MC i disse tider med det spillerum i kr

• #6   5. okt 2009 Du kan evt. også overveje at tage noget andet i bytte. Det vil umiddelbart give et nyt problem på halsen - men forhåbentlig til en lavere pris - hvis du forstår?

• #7   12. okt 2009 Det var et ordenligt nedslag i prisen der....50k.. Det er en skam at skat har det sidste ord uden at man har bare en lille idé om en ca. afgift.
    Jeg er fristet af at bytte min Buell men samtidig er jeg bange for at brænde mig grimt.

Kommentér på:
hjælp til salg af Hd

Annonce