1.118 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

What the fu.. What the fu..

Skøre tyskere..

Motorcykelist dømt for at køre fuld fodgænger ned, som oven i købet gik over for rødt..
Dommeren mente at motorcykelisten burde have vidt, at der kunne komme fulde folk på tværs..

Hva' fanden.. !!!

http://www.fyens.dk/article/1321508:Kloden-Rundt--Motorcyklist-doemt-for-manglende-hensyn-til-fuld-fodgaenger

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  What the fu..
  • #1   17. sep 2009 Den dommer skulle da pryles med kæp.

• #2   17. sep 2009 Samme ville formentligt gælde DK da man skal køre efter forholdene.

• #3   17. sep 2009 Al magt til fodgængerne !!

:O/

• #4   17. sep 2009 Åndsvagt..

• #5   18. sep 2009 Det lader til at tysken har taget skade af al den sauerkraut.
    Hvis der skulle være nogen logik i dommerens udmelding, burde det være den offentlige myndigheds ansvar at sætte midlertidige færdelsskilte op, da de har givet tilladelse til en ølfestival og derfor må/skal være vidende om de tilsyneladende ændrede forhold i trafikken. Ligesom man gør ved vejarbejde.

læste også for noget tid siden at, tyske politikere overvejer at forbyde paintball. Straffen for at skyde med frugtfarvefyldte husbladskugler skulle kunne løbe op i 5.000 euro....

• #7   18. sep 2009 Dommeren var også fuld...eneste konklusion jeg kan tage ud fra den sag...

• #8   18. sep 2009 Husk lige én ting: Uanset hvem, der har rødt og hvem, der har grønt, så er der stadig striber på vejen, altså er det stadig en fodgængerovergang.

• #9   18. sep 2009 Ja det er jo stadig op til forholdene om det er ok at køre 40-50 km timen. Jeg tænker selv på begivenheder som rockkoncerter, festivaller, 1. maj og andre omstændigheder der gør at tusindvis af fulde mennesker er samlet. De vader rundt overalt, både på fortov og veje, og der må man bare acceptere at man ikke kan køre det man må idet det pga omstændighederne ikke er forsvarligt. Så uden at kende de nærmere omstændigheder omkring dette uheld er det svært at sige hvorvidt det er rimeligt eller ej. Men som udgangspunkt synes jeg da også at fodgængeren har langt den største del af skylden.

• #10   18. sep 2009 Sådan har det været i årevis - i bymæssig bebyggelse, bliver man klappet som bilist eller MC-ist, hvis man påkører en såkaldt blød trafikant - uanset forholdene!

• #11   18. sep 2009 MIn sivgermor blev påkørt af en cyklist, da hun holdte stille ved en sidevej. .Cyklistens pedal ramte fronten af hendes kofanger og cyklisten styrtede. .Hun (cyklisten) påtog sig skylden til at starte med, men hendes mor valgte at ændre den afgørelse og min svigermpr endte med at skulle betale for det.

Det er det vildeste svineri og til at brække sig over.

• #12   18. sep 2009 ja jeg har også prøvet den der med at køre for grøn pil og så blive ramt.... det kostede lige 10kg og ingen hjælp at hente fra mit eget forsikringsselvskab sååå dem var jeg så ikke ved længe efter

• #13   18. sep 2009 rasmus a (sønderhå)
    Det derfor de altid har cykler med nu når de på ferie her oppe smiley

• #14   18. sep 2009 Problemet i Danmark er at bilisten (Mc, bil osv.) altid har objektivt ansvar over for cyklister og fodgængere. Også selv om de er plakatfulde, er det oftest bilisten der får ansvaret alligevel.

• #16   18. sep 2009 Det er fint nok, Anders R, så skal man bare ikke have en bøde for at ligge og snegle afsted med 15 km/t, hvis der holder parkerede biler, for kører du stærkere end det, så kan man ikke nå at stoppe, hvis nogen hopper ud foran en.

• #17   18. sep 2009 svineri.

• #18   19. sep 2009 Snetyven>> Ja verden er ikke retfærdig, men det er ikke mig der har lavet loven. Jeg fortæller jo bare hvordan den er.

Nu er det et stykke tid siden jeg havde om det. Men grunden til denne "lidt mærkelige" ansvars fordeling er, at når man er en stor dreng og mener at være voksen nok til at sætte sig på/i noget med så mange hk, må man også være stor nok til at tage ansvaret for hvad end der måtte ske i denne sammenhæng.
    Dette kommer sig af, at ulykken jo aldrig ville være sket, hvis man i første sted, ikke havde taget bilen eller mc'en.

Kommentér på:
What the fu..

Annonce