{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
831 visninger | Oprettet:

Afgift inden den 1. April?? {{forumTopicSubject}}

Ja undskyld jeg ikke er helt med.....
Men hvor nøjagtig bliver der problemer efter den 1 april??
De vurderinger der står på skat.dk er de ikke gyldige derefter?? Jeg har 2 cykler som står i fin stand og med få kilometer. Skal de snarest til vurdering så eller er det lige meget??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afgift inden den 1. April??
  • #1   5. mar 2006 Lytter lige med her...

• #2   5. mar 2006 Er lige med på en lytter

• #3   5. mar 2006 Det, det handler om er at der ikke længere vil være mulighed for at få sin bil/mc vurderet af "proff" mennesker. Man skal stadig kontakte skat og de giver dig stadig en pris, du skal betale. Herefter bliver det bøvlet...... Hvis man ikke er tilfreds med den afgift man er blevet pålagt, er den eneste mulighed for at anke, at man indklager den for skatteankenævnet og i næste indstands landsskatteretten. Det bliver simpelthen en beaukratijungle og jeg tror desværre at skat bare bliver endnu bedre til at få sager til at forsvinde........ Det skat får ud af det er at den pris de sætter, for det meste vil stå, som den endelige pris og de vil skide os almindelige borgere en hatfuld og ekspeditionstiderne bliver på et par år..........

• #4   5. mar 2006 Ku' godt være man skulle sætte det i gang nu så man slipper for bøvlet....

Kommentér på:
Afgift inden den 1. April??

Annonce