831 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Ny SV650 Vs. Ældre Sv650 Ny SV650 Vs. Ældre Sv650

Nu nærmer tiden sig hvor jeg har skrabet penge sammen til at købe en SV650 (Brugt).

Jeg har prøvet at lure lidt på om det er værd at smide 10.000-15.000 for en SV650 af den type efter den fik et facelift (vist nok i 2005)

Jeg har forstået at den nye har automatisk shoker og har et digitalt display og et andet design. Men er der ellers andet der er forbedret.

Hvis det bare er shokeren og det der display og designet så ved jeg ikke om jeg synes den er de ekstra penge værd.

Så kom frisk hvis der er nogen herinde der ligger inde med mere viden end mig!! (Det bør der næsten være da jeg er en MC-Analfabet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny SV650 Vs. Ældre Sv650
  • #1   9. aug 2009 Jeg har den "gamle" model og jeg bruger sgu aldrig chokeren alligevel så det skal du ikke bruge som grund for at vælge den nye.

• #2   9. aug 2009 den nye model er med indsprøjtnings motor,

• #3   9. aug 2009 jeg har haft en K4 mener jeg det var, og kørt en del på en gammel model, og jeg er slet ikke i tvivl om at jeg ville kigge efter den gamle model hvis jeg skulle ha en sv 650 igen...
    Desuden var den gamle model lidt hurtigere end den nye i standard opsætninger.
    Men det er bare om at tage ud og prøve dem begge to også se hva du synes er bedst, hvis du ikke kan mærke forskel er det bare at hoppe på den gamle model...
    michael

• #4   9. aug 2009 Det skal være forskellen i designet der afgør diit valg.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.711
    #5   9. aug 2009 Den fik et komplet facelift fra 2002 til 2003 med nyt stel, nye bremser og stort set alt andet - inklusive motoren som er med indsprøjtning og derfor slet ikke har choker.
    Den nye kører efter min mening bedre end den gamle, og den lille fordel der er i ydelse og vægt i den gamles favør, opvejes af bedre forgaffel og bagdæmper på den nye.

Men en ting er hvad vi andre synes - det er dig der skal have en ny cykel, og derfor også dig der skal lade en prøvekørsel afgøre hvad du vil have.

• #6   9. aug 2009 Yes. tak for input.

Jeg har prøvet begge 2 og synes ikke der er nogen koloenorm forskel der beretter den ekstra pris....det var derfor jeg var ude efter om der var andre ting end det visuelle

Men mange tak for input...

• #7   9. aug 2009 Hvad enten du vælger den nye eller gamle model, er det et rigtig godt valg.
    Jeg har svært ved at se, at man kan få mere mc for pengene.
    Hvis du er seriøst interesseret, har jeg en 99'er, du kan få lov at prøve på en længere tur.
    Mvh.
    Jan L

• #8   9. aug 2009 Hej jeg har lige købt den gamle model (kunne bedre li de runde former som den gamle har) men ellers er jeg super glad for min og kan klart anbefale den gamle (Prøvede os den nye)

Kommentér på:
Ny SV650 Vs. Ældre Sv650

Annonce