{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
850 visninger | Oprettet:

Et spørgsmål ang betaling af afgift {{forumTopicSubject}}

Godmorgen smiley

Jeg skal bare lige have klarlagt følgende:
Kan man (hvis man har ALLE papirer) tage personligt ind til et af de fire skattecentre der behandler afgiftansøgninger, og så få den behandlet PÅ STEDET?
Altså indenfor kort tid. Og ikke bare sende alle papirer ind og vente nogle uger?

Og skal man udfylde de 3 kopier af anmeldelsen hjemmefra og have med eller får man bare en på skattecentret?

Tak, Hilsen Niels


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et spørgsmål ang betaling af afgift
  • #1   3. aug 2009 ja det kan du, du betaler et depositum på hvad de vurderer den til at skulle koste. Den endelige afgift kommer senere med et brev med posten. Hvis i kan blive enige om hvad afgiften skal være kan du dog godt få sagen lukket med det samme og så er alt overstået.
    Alle papirer skal være udfyldt til perfektion inden du tager derind. (eller mens du står i kø i et par timer)...
    Held og lykke


  • #2   3. aug 2009 Det er vist ikke så slemt som Haekle skriver, du køre som blot ind til et af de fire center, bemærk at Haderselv ikke behandler sager over 25000,-kr. længere. Bare du har alle papirerene så sørger SKAT for at du udfylder de papirer du skal, de er nu ikke så slemme igen. Det eneste der kan være at du ikke er enig med dem omkring vuderingen af afgiften, men så er det jo bare at klage, men det tager 1 år, at få afgjort det. Har selv lige været hele møllen igennem, det gav da en god sum penge tilbage til mig, da de kontordamer ikke kunne finde ud af at regne, det er som det eneste der er træls ved det.
    Det betyder selvfølgelig også at du kan være heldig, det skal du jo så selvfølgelig ikke fortælle dem.


  • #3   3. aug 2009 Okay, tak smiley men hvis de er kloge nok til at bruge deres egne værdifastsættelser for 2009, så skal jeg nok betale med det samme. Det er ikke så slemt endda.

Kommentér på:
Et spørgsmål ang betaling af afgift

Annonce