OK, det er så en af dem vi ikke kan .. {{forumTopicSubject}}
... være så stolte over!
"Kørte fra politiet - smadret af ukrudtsbrænder
Motorcyklist pådrog sig åbent benbrud, da han prøvede at stikke af fra politiet.
En yngre mand kørte med høj fart på motorcykel forbi en patruljevogn, der ikke kunne følge med. Kort efter fandt man fartsynderen med åbent benbrud
En af politiets patruljevogne fik fart på, da den ved 11-tiden kørte på Strandvejen, hvor alt ellers åndede fred og ro. Pludselig blev den nemlig overhalet af en motorcyklist, der tydeligvis kørte for hurtigt, og endda blev set køre over for rødt lys.
- Han forsvandt med meget høj fart, og selvom de prøvede at følge efter, mistede betjentene ham af syne, fortæller vagtchef ved Nordsjællands Politi, Erik Skriver, til ekstrabladet.dk
Men mens motorcyklisten var sluppet fri af ordensmagtens syn, blev han offer for sin egen høje fart.
Under en overhaling af en kommunal ukrudtsbrænder, snitter han den minitraktor, der kører med brænderen.
Da han snitter den med meget høj hastighed, får han tilsyneladende et åbent benbrud af uheldet, og indser, at han ikke kan køre videre, og bliver hurtigt fundet af politiet.
- Vi har sendt ham på Rigshospitalet, og har ikke kunnet afhøre ham endnu. Så vi aner faktisk ikke, hvorfor han skulle køre så råddent, når der åbenlyst var en patruljevogn i nærheden. Indtil nu er der intet andet end hans hastighed, der tyder på noget mistænkeligt, fortæller Erik Skriver."
http://ekstrabladet.dk/112/article1200954.ece
maj 2009
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 132
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.944
:O/
feb 2006
Følger: 5 Følgere: 9 MC-er: 6 Emner: 68 Svar: 566
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.944
Du ta´r fejl. Den historie var om en motorcyklist, der fik aske i ansigtet af en billist. Frank har ingen mc - så du har taget fejl.
.....og måske er tråden væk lige om straks ??
;O)
aug 2007
Følger: 38 Følgere: 41 MC-er: 2 Emner: 46 Svar: 935
jun 2008
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 3 Emner: 45 Svar: 575
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.267
Det eneste gode i det her er: 1) han er fundet 2) han fik heldigvis ikke involveret andre, hvilket næppe er hans skyld.
jul 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 9 Svar: 36
apr 2005
Følger: 94 Følgere: 99 MC-er: 1 Annoncer: 1 Svar: 2.835
dec 2005
Følger: 59 Følgere: 59 MC-er: 1 Emner: 111 Svar: 1.592
dec 2005
Følger: 59 Følgere: 59 MC-er: 1 Emner: 111 Svar: 1.592
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.356
og
ang aske og sprinter væske, samt andet affald i hoved ..... så vil jeg alså også meget gerne bede mig det frabet.. og jeg henvender mig altid til bilisten.. og som regl unskylder de det , med at de ikke havde tænkt sig om... det er så fint..
meget få gange er de kolde i røven og sige at det rager dem, og de få gange må jeg flippe ud ... og det gør jeg så med glæde.. : )
mvh
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 55 Svar: 445
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.267
tja der er i hvert fald flere tilfælde af hybris i denne streng:-)
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 72 Svar: 667
Hvis dit askebæger er fuldt... bør du overveje dit tobaksforbrug, eller lære at rydde op til tiden. Irriterer mig temmeligt meget at se en bunke aske på vejen, som mine små unger er alt for nysgerrige til at kunne lade være...
Nåh, det var sådan lidt OT - back to topic.
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 72 Svar: 667
Iøvrigt...
Jeg tror ikke at du behøver at blive så bekymret for flere overskrifter med den motorcyklist... for det der lugter temmeligt meget af en ubetinget frakendelse af kørekortet i 2-3 år (og en billig motorcykel til salg i markedet), hvis artiklen taler helt sandt.
Han skal nok bare være glad for at han ikke havnede på Darwin Awards i år, men i stedet kunne nøjes med et åbent benbrud.
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.356
men hvad ved jeg om det...
men jeg ved hvordan jeg gør.. og det er ved at spørge om den fine modell de køre i ikke har askebære.. og så plejer de at sige ups soory. og jeg giver tommelfinger.. smiler og kører vider, kun sjældent må jeg fortælle at de er nogle spasser.
mvh
OK, det er så en af dem vi ikke kan ..