{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fordel og ulemper med omvendt gear.
  • #1   30. jul 2009 Jeg kører med omvendt gearskifte både på gaden og banen, og synes det virker meget mere naturligt, at gearene ligger på den måde, og så har du ikke problemer på banen med hverkan at nå under gearpedalen ud af højresving eller at få tæerne i asfalten under gearpedalen i venstre sving.

• #2   30. jul 2009 Problemet er at hvis du hopper over på en anden cykelså er der formentlig alm gearskifte og så skal du vænne dig til det

• #3   30. jul 2009 Ingen ulemper... kun fordele

kør !

• #4   30. jul 2009 Det er en smags sag, hvis du kun køre på dine egen cykler så er der ingen problemer, men hvis du tit køre på andres cykler evt kunde cykler osv. så kan der opstå kedelige sitiuationer, jeg har kørt race i mange år og har prøvet at vende gearskift. men pga. at jeg tit køre på andres cykler gik der kage i det på banen i predsede situationer og der er der sku ikke plads til. og som nogle skriver så er der flere kendte køre der bruger alm gear skift, ( Rossi - Dohan osv) og de klare det jo ok .
    sådet er dit valg.
    MVH.
    KP

• #5   30. jul 2009 Det ser ikke ud til at Rossi kører med traditionelt skift mere..

• #6   30. jul 2009 Rossi kører med omvendt... Men Gary Mccoy kører med tradiotionelt gearskifte... Har aldrig selv haft problemer med alm gear på banen...

• #8   30. jul 2009 jeg vil sige det sådan på en bane der kommer det til sin fordel hvis man har store fødder. I know

• #9   30. jul 2009 Hvordan vender man gearene om?? smiley

• #11   30. jul 2009 jeg tror jeg valger at få den vendt om. jeg kan kun se ulemper som den sidder nu. det føles forkert med af ha foden under pedalen. jeg køre heletiden med foden over pedalen og kommer under når der kun skal skiftes. (gade køresel) og jeg har prøvet og juster gearpedalen til min stilling. enten skal der tilbagerykker til eller vend gear pedalen syns jeg.. mange tak for alle de gode svar. kom gerne med flere

• #12   30. jul 2009 Personligt føles det bare mere naturligt med GP-shift end ordinært skifte.. Ved ikke hvorfor, men sådan er det bare..

Kommentér på:
fordel og ulemper med omvendt gear.

Annonce