{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ca Afgift???
  • #3   23. feb 2006 Mange tak. Så hvis jeg regner med at jeg nok ca skal af men 50 til 60K i afgift så er det vel ikke helt ved siden af???

• #4   24. feb 2006 TL´eren ligger mellem 50k og 70K afhængig af km-tal og stand smiley
    Tror rolig du kan regne med den lave ende! De sælges trods alt til 80-90k i DK, så regn med omkring 55k for en 2000 med 30000km på klokken! Men man kan aldrig være sikker, det kan svinge lidt begge veje! Men uanset, så kan du klage og få en fair vurdering hvis du synes det er alt for meget de sætter den til

• #5   24. feb 2006 få en hentet hjem, så skal vi have pillet i den også smiley :) smiley

Der er af og til flotte eksemplarer til 3000 euro!
    smiley

• #6   24. feb 2006 Jeg går og overvejer og hente en fzr 600 i tyskland, vil de ikke lave en endelig vurdering efter 1. april?

• #7   24. feb 2006 Er det noget du er helt sikker på Mathilde? jeg har godt hørt vurderings m/k er opsagt fra 1 april. Men det kan da ikke passe nogle gamle gimper ved told og skat skal bestemme, tror jeg ikke helt, der må være en anke instans

• #8   24. feb 2006 Jeg har netop ringet til dem, de ved intet før uge 12-14 der får de information om det, men han råede ( kan ikke stave til det) mig til at få synet kværnen og få den vurderet, men sagde også at de selvfølgelig ikke stoppede præcis 1 april men afviklede alle sager der var ansøgt om. så deeeet

Kommentér på:
ca Afgift???

Annonce