{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Justering af ventiler og karbs - Pris?
  • #2   23. feb 2006 hehe. den kloge narrer den mindre kloge. Du kunne sagtens selv gøre det evt. med en motorkyndig ved siden af til at instruere dig og næste gang kan du fortage førnævnte helt selv. kast dig ud i rep. selv på den måde lærer du din maskine, at kende bedre.

• #3   23. feb 2006 Alex D -->

Har en hel del motorerfarring men syntes det var lige vildt nok selv at gå i gang med det.

Og hvor vidt jeg er blevet snydt ved jeg såmen ikke. Har hørt om flere der har givet 3000 kr for justering af ventiler + olieskift på en GS500.

• #4   23. feb 2006 Ups ups, mindre fejl, nu kan jeg forstå hvorfor i syntes jeg er blevet snydt smiley

Det skal siges at jeg har fået en samlet regning på 4600 kr for ventiljustering, karburatorjustering, mini blinklys, en dåse Plexus samt nyt kædekit.

De 3000 kr havde jeg selv regnet mig frem til, men det kan jeg da godt se der ikke holder helt smiley

• #5   23. feb 2006 Nej, ville da også mene at det halve kunne gøre det! Ca 1000-1200kr for just af ventiler og en 300-400kr for en karb justering. Mere bør det da ikke koste.

• #6   23. feb 2006 Morten, hvor henne ? skal selv have samme omgang snart.

• #7   23. feb 2006 Stefan --> Jeg får altid mine ting lavet hos KOK MC på Niels Ebbesensvej 10

• #8   23. feb 2006 En '91 model gsxr, er det med stille skruer el ventilbrikker??

Gixxere med brikker, kan være nogle onde sataner at stille ventiler på.. så er prisen ik helt ved siden af

men er det med stille skruer, så vil jeg sige at prisen er lidt rigelig høj

• #9   26. feb 2006 Mener at kok tager fast pris, og at banks tager timeløn for alt han laver! Man kan evt sparre noget ved at afmontere kåbe hjemmefra. Har iøvrigt hørt MEGET skidt om kok, så mit valg er Banks Biler.

• #10   26. feb 2006 Rudi P -->

Ud fra dine billeder kan jeg da ellers huske jeg har set dig derude flere gange smiley

Du var derude for at se på en Suzuki M800 mens du tog kørekort.

Der er en del der snakker dårligt om KOK, men da jeg hjalp dem sidste år som ekspedient lærte jeg lidt om hvordan tingene hænger sammen.

Syntes Jens (Ejeren) er en af de dygtigste MC'ister jeg nogensinde har mødt, han ved simplehthen alt og det tager jeg sgu hatten af for.

Deres mekanikere gør tingene grundigt og er gode til at sætte kunden ind i tingene.

Men det er jo bare min mening. smiley

• #11   26. feb 2006 Det er rigtigt. Men nu snakkede jeg kun med dig og Jeppe, og må ærlig indrømme at han ikke lige er min kop te! Jens kender jeg kun af omtale, og jeg har stadig tilgode at høre noget posetivt om ham. (bortset fra dig)
    Mente nok det var dig! men var ikke helt sikker;-) sgu ikke altid til at kende folk på de billeder.
    Ses nok om ikke så længe på vejene.

Kommentér på:
Justering af ventiler og karbs - Pris?

Annonce