{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
954 visninger | Oprettet:

Beklædning forvirrelse :S !hjælp! {{forumTopicSubject}}

Hei alle mc køre og godt-folk smiley

Spørgsmålet er nok blevet stillet før. Men mit er bare lidt anderledes. Det er det skide heldragt og 2-del. Altså kæresten og familien siger self 2-del ( mere praktisk ). Syntes også det er rigtig praktisk. Jeg har bestemt mig for at det skal være en Spyke - Flash, så det valg er træffet. Men her kommer problemet:

Heldragt over nettet pris: 7499,-kr
2-del over nettet 5999,-kr
- http://www.mc-select.dk/

Min kammerat der køre rr ( http://www.team-rr.dk/ ) har en helt ny dragt tilsalg, aldrig brugt. Vi bruger samme størrelse. han vil sælge den til 3500,-kr så faktisk over halv pris smiley

Så mit spørgsmål til jer. Hvad vil i gøre ? Købe heldragten, eller tage en 2-del i stedet. Kan måske skaffe 2-delen til 5000,-kr

Jeg køre både street og race.! Og er til træf nogle gange. Så ikke kun racer kørsel.

Kom med alt. Men kun noget der omhandler mit Forum..

-cya
kasper


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Beklædning forvirrelse :S !hjælp!
  • #2   22. feb 2006 jeg kører to delt, og ligesom du selv siger når man til daglig møder folk i heldragt, sveder de jo tran når man stopper for et hvil. når det så er sagt er jeg heller ikke "bane racer" i ordet forstand.

  • #3   23. feb 2006 Jeg ville helt sikkert vælge 2 delt dem kan man også finde billigt på udsalg her i foråret. jeg fik min for 3500kr. ellers prøv www.mconline.dk
    Hilsen Dan


  • #4   23. feb 2006 Jeg vil vælge heldragt.
    Man kan altid krænge overdelen ned, når kroppen skal luftes lidt, jakken bliver ikke væk, og man "glemmer" ikke lige at tage bukserne på til en kort tur. Det er godt for den hud der sidder under "huden"


  • #5   23. feb 2006 Personligt har jeg både en 2-delt læderdragt og en 2-delt tekstil dragt. (Se evt. billederne i min profil)

    Textildragten bruger jeg i regnvejr og læderdragten bliver brugt når det er tørvejr og når det hele skal være lidt ekstra festligt.

    Jeg kunne slet ikke tænke mig en dragt der ikke var 2-delt...Syntes der er bøvl nok i at have en almindelig sammenhængende dragt. Om sommeren når man skal ind og have is eller lignende kommer man jo til at svede som en svin hvis ikke man kan få dragten af


  • #6   23. feb 2006 2 delt.... Når man stopper, er til træf osv, så er det fint at kunne smide jakken

  • #7   28. feb 2006 helt klart 2-delt. i 2-delt kan man købe bukser og jakke så det passer. det er jo ikke sikkert at man er en størrelse 54 over hele kroppen. træls at skulle rende rundt med hængerøv fordi man er lidt bredere over skulderne, eller at bukserne sidder oppe ved knæene, fordi at lividden siger at man skal ha korte ben.

Kommentér på:
Beklædning forvirrelse :S !hjælp!

Annonce