986 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Savner min MC Savner min MC

Min Suzuki har nu været på værksted i 10 dage og jeg kigger og lytter hvergang der kører en motorcykel forbi..

Værkstedet kan ikke finde fejlen på min GSX600f'er, så nu prøver de sig frem..

I lørdags gik det så galt med mine apstinenser at jeg lånte min svigerfars BMW 1100 RT nogle timer bare for at prøve hvordan det var..

Jeg håber alle jer andre nyder det gode vejr og jeg håber at min cykkel kommer på vejen igen inden det normale danske sommervejr vender tilbage..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Savner min MC
  • #1   29. jun 2009 har ikke køre andet end ca 200 km på min i år har ikke tid den står bare i hi intil den bliver solgt men ja det fint vejr til mc jeg vil nu hellere køre i bil.

• #2   29. jun 2009 din ligner godt nok min meget var lige inde og kigge på den.

• #3   29. jun 2009 Pas på med at låne en BMW... De er stærkt vanedanene smiley

Føler med dig, ikke sjovt at skulle undvære sin cykel... Jeg kører med det største smil på hver morgen! smiley

• #4   29. jun 2009 Hvad er symptomerne??

• #5   29. jun 2009 Ja symptomerne er.. En kløen i højre hånd, vågner om natten og går ud og kigger i garagen for at se om den ikke skulle stå der... Tøjet, hjelm og støvler er pudset, vasket og 100 procent klar til brug igen..

Ja Jens Heshe, er man til 5 gears sofacykel er en BMW et dejligt tog på de lange lige veje...

• #6   29. jun 2009 Klavs N.. Tror nu Jesper mente symptomer fra din MC , måske er der et klogt hovede herinde der kan svare på hvad den fejler :o)

• #7   29. jun 2009 Ja ok.. Symptomerne for mig er en ting men for cyklen er de..'

Skal startes med fuld choker og skal køre langt før den kan slåes fra. Selve maskinen skal køes som en racer med masser af omdrejninger sagt med andre ord, den skal have tæsk for at gå ordenligt på alle cylindre..

Den bruger vildt meget benzin kører ikke jævnt hverken ved 80 km/t eller ved 130 km/t.

Værkstedet skiftede strålerør i alle 4 karburtorer i Oktober sidste år, siden det har maskinen været hos dem 4 gange for justering, synkronicering osv... Nu vil de skifte nålene i karburatorene eller som sidste udvej putte 4 "nye" brugte karburatorer på..

Når alt dette er sagt, er det hos en Suzuki forhandlers værksted den har været på..

• #8   29. jun 2009 Kan ikke hjælpe med problemerne men har af en eller anden grund efterladt Bonnie på Bonholm og ser hende først igen på søndag!! Mega dumt og gendkende dine symptomer hehe

pøjpøj med rep!!!

• #9   29. jun 2009 hmmm jeg havde en750 f med de symptomer...den var på værksted 20 gange uden de fandt fejlen .jeg fandt den selv ..i svømmerhuset er der 4 gummi propper der dækker tomgangsdyserne ...de mørner falder lidt ud og så får den for meget benzin ..karburatorene var af slingshoot typen .gav den noget araldit og vupti så kørte skodet igen...måske værd at nævne på dit værksted

kim

• #10   29. jun 2009 sku stå dem

• #11   29. jun 2009 T T... Det er jo netop den slags små fif der det her forum så godt :=))

• #12   29. jun 2009 Jeg giver jer re, og bruger også mange fif jeg har fået herinde..

Men når man taget på suzuki værksted med mekanikere der har skruet i de maskiner i 20 år, så burde de jo også kende de fif smiley

De ved jo godt hvad regningen skal lyde på smiley

• #13   29. jun 2009 att Klavs N
    jeg ville lige høre har du skife potte ud får jeg have også samme problem med da jeg fik den og så smid jeg den til mc i øster højst og dam da den kom hjem igen kørt hun som en drøm,Det svær er min tid forbi hvad kørsel på mc ang da jeg er bliv gjordt stiv i længen og ikke kan holde til at køre mer

• #14   29. jun 2009 michael J Jeg er da ked af at høre at du ikke kommer til at kører mere smiley

Men nej jeg har de samme potter, luftfilter osv. som da den kørte som en drøm sidste sæson..

Nu må vi se.. De har lovet min maskine færdig imorgen så håber vi den er klar..

• #15   29. jun 2009 ohøj, nu ved jeg ikke hvilken del af landet du er fra, men pitvækstedet i thorsø, ER stedet for cykler der er forkølet, de er dælme dygtige.

• #16   29. jun 2009 Kender følelsen af at man ikke kan komme ud at køre men glæd dig smiley

• Anders B
    Anders B Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 14
    #17   30. jun 2009 Min GSX600F havde helt det samme problem...

Gik i stå når choker blev slået fra og skulle gå ved 3000 omdrejninger i tomgang for at holde sig i gang.
    Men det var fordi tomgangen slet ikke var indstillet. Kørte 100 km på en tank. Så havde enghave motor den en formiddag, og har ikke brugt choker siden og nu kører den 220 km på en tank.
    Det var de bedste 1200 kr jeg havde givet.

• #18   30. jun 2009 Det kunne også være et topdæksel på kaburatoren . Jeg havde en gsx750f hvor der var en ravne i det ene topdæksel . Den kørte som du beskriver .

VH
    Tommy

• #19   30. jun 2009 Uha Klavs, jeg føler med dig. Min egen blev lige afleveret igår. Den skulle allerede være færdig i dag hvis de kunne finde fejlen. Det beder jeg til at de kan...

• #20   30. jun 2009 Jeg har lige været nede for at rykke dem i deres boller så de kan få den færdig..

De havde lige skilt det hele af og skulle til at smide 4 "nye" brugte karburatorer på den. Så i morgen skulle den trille igen..

Men nu må vi se, det har de sagt før... Så håber at jeg er ude i det gode vejr på min motorcykel igen..

Kommentér på:
Savner min MC

Annonce