1.564 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Savner hende Savner hende

Min mc er på værksted. Det i sig selv er trist og en historie for sig selv. Men jeg savner hende sgu. Min frække, smukke, legesyge tøz. På torsdag er det Roskilde Havn som sædvanligt. Vi ville stensikkert have været der, som vi altid er i de uger hvor børnene er hos deres far. Men det kan vi så ikke på torsdag.
Hvis nogen læser dette, som også elsker at køre på Roskilde Havn om torsdagen, så ved I måske hvordan jeg har det.
Så nu siger jeg det lige ud: Jeg vil gerne med bag på hvis nogen skulle forbarme sig over mig og tage mig med bag på. Fra Vallensbæk. Det kunne da være hyggeligt kunne det ikke?
Hilsen Pernille

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Savner hende
  • #1   24. jun 2014 hej søde pernille .
    er der sket noget med din mc.

eller er den til udstyrs-services tjek -byg- .mv .

eller .. eller .. ?

ps. du er vel ok . ?
    mvh .

• #2   24. jun 2014 ja, det er sku da lige før at man starter mc'en op og kører til djævleøen, blot for at gi dig en tur, haha, nej, kender det, min var på værksted i knap 10 dage, der var jeg sku lidt lost, selvom jeg faktisk selv var i tyskland og slet ikke havde tid til at køre....

men god sæson

• #3   24. jun 2014 Hvorfor bor jeg på fyn smiley

Altid surt at have tøsen på værkstedet. Kender det godt. Jeg længes også efter hende når min er væk... smiley

smiley

• #5   24. jun 2014 Busa det er desværre ikke bare service. Jeg er OK. Det er bare stoltheden der har lidt et knæk i denne omgang. Så er bare lidt trist og ked og savner at komme ud i det gode vejr. smiley

• #6   24. jun 2014 Hvad er der galt med den ellers fine mc? ???

• #7   24. jun 2014 Der er kun kosmetiske skrammer, så der skal bare udskiftes dele. Og så lige en gearvælger som er knækket. Men den er repareret akut så den kan køre med det indtil den bliver udskiftet. Så derfor er det trist at skulle undvære den for længe når den nu godt kan køre.

• #8   24. jun 2014 Av av (også på den stakkels MC) - kommer du forbi Århus, så må du gerne låne min XT'er til Roskilde Havn.

• #9   24. jun 2014 Ja det er trist sådan en ting prøvede det også sidste år det tog så 1,5 mdr. inden min var klar igen håber det går hurtigere for dig. Roskilde havn og vallensbæk det er lige en kende for langt fra Odense.:(

• #10   24. jun 2014 Øh ok, så aldså et uheld eller væltet, for jeg var da lige inde og lurer, den er jo næsten ny,,,,,, men så går det nok hurtigere med at skaffe dele til den, god sæson alligevel smiley

• #11   24. jun 2014 Øv øv Pernille,

Så længere er kun mekaniske dele, selv om det er nederen, det bedste er at du er okay. Lidt som Keld allerede nævnt, lyder som et lille uheldhar sket, eller nogen som har væltet den? Skal desværre ikke forbi Roskilde på Torsdag, da jeg står i forberedelser til min mors 70 års dag. Jeg håber der er en venlig sjæl som kan tage dig med på sin cykel, og i begge får en god dag.

Pas godt på derude, og god sommer.

• #13   24. jun 2014 Henrik> Ja, selvfølgelig smiley

• #14   24. jun 2014 Ja var jeg bosat på jævleøen så havde jeg helt sikkert haft et bagsæde...
    Mht dit lille uheld så skide være med skrammer o buler på mc det kan jo reppes.
    Så længe man bare har en lille bule i stoltheden så ingen problem.

• #15   24. jun 2014 godt du er ok, søde .

mvh

• #16   26. jun 2014 Tak alle sammen for de søde ord. Jeg vælger at være lidt tarvelig i dag og håbe på at det bliver regnvejr i aften, sorry. smiley Så er det nemlig ikke helt så trist for mig.

• #17   26. jun 2014 Hmmmm Pernille det er da ikk pænt...... Var der virkelig ikke en frisk fyr der ville komme forbi ?? Den var ikk gået i Jylland den der drenge......... smiley

Kommentér på:
Savner hende

Annonce