{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spare forsikring
  • #1   18. jun 2009 det var vist i "gamle dage". Husker fra min spæde MC-karriere, at man pænt afleverede pladen hos forsikringsselskabet, denne blev behørigt pakket ind i brunt papir og opbevaret til man hentede den igen. man betalte så ikke forsikringen for den periode man ikke kørte.

Mener dog at dette i dag er afløst af at du i forsikringsbetingelserne, skriver under på at du f.eks. kun kører fra 01.03. til 30.11 (så slipper man for det administrative bøvl med at aflevere, opbevare og hente plader).

Nogle selskaber har så mulighed for valgfri "stilstandsperiode", men her skal du checke de enkelte selskabers betingelser.

Hilsen
    JLL

• #2   18. jun 2009 Flere selskaber har haft det. I dag gælderforsikringen ikke (kun ansvar) i december-januar-februar og de fleste kasko'er bliver til stilstandsforsikringer i de 3 måneder. de kan dog godt gøres aktive, men det er relativt dyrt.

• #3   18. jun 2009 Hov, JLL var hurtigere

• #4   18. jun 2009 så det vil sige jeg lige skal ringe og hører dem ad.

har kun ansvar smiley

• #5   18. jun 2009 Jeg kører på den "gamle" måde... smiley

• #6   18. jun 2009 Altså, min ansvar (som er det eneste jeg har) gælder ikke i dec-jan-feb, det er standard i min police... Men mener det er GF, hvor man kan indlevere pladerne for x antal måneder og så spare forsikring i de måneder, de har pladerne.

• #7   19. jun 2009 jeg har forsikret hos GF og afleverer pladerne i de måneder jeg alligevel ikke kører. de trækker 100 kr fra til dem selv og jeg får resten tilbage..afhængig af hvor lang sæsonen plejer at være, så får jeg ca.40% tilbage...

• #8   19. jun 2009 Man skal så lige huske at men ikke optjener ancinitet når pladerne er afleveret...

• #9   19. jun 2009 Jeg havde også Codan på et tidspunkt. Mener du godt bare kan ringe til dem og sætte din forsikring i bero. Så får du sendt en check med det du har betalt for meget.

Kommentér på:
spare forsikring

Annonce