{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
787 visninger | Oprettet:

forsikring {{forumTopicSubject}}

efter at have set en bruger der lavede en tråd herinde med at man kunne sende ham en mail, så vil han sende tilbud på end forsikringer, der tog jeg chancen og sendte ham på mine

2 styk mc forsikring
1 bil
2 ulykke
indbo
årsrejseforsikring

idag kom regnestykket så

vi kunne alt i alt spare.......hold nu fast

17235kr om året

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forsikring
  • #1   13. aug 2010 det er sq en slat... men de penge kan være dyrt sparet hvis de ikke dækker som forventet...

• #2   13. aug 2010 jeg er nu igang med at læse alt det med småt, og de dækker ca det samme som vores nuværende selskab, dog har de præmiestigninger ved skader

men det kan jeg godt leve med

• #3   13. aug 2010 Hvis du kan SPARE 17k om året på de få forsikringer, så tør jeg SLET ikk tænke på hvad du gav til at starte med :-S

Jeg giver for:

1 styk mc forsikring
    1 bil
    2 ulykke
    indbo
    årsrejseforsikring

10-11.000kr

• #4   13. aug 2010 hvad er det for et forsikringsselskab??

• #5   13. aug 2010 det er primært konens mc forsikring, den koster nu 17000+- den kan vi få for 5200 og så vores bilforsikring, den koster nu 5200 med ansvar og 12000km, den får vi med ubegrænsede km og kasko til 1800

• #6   13. aug 2010 det er IDL

• #7   13. aug 2010 sikker på der ikke stod 1723,50?? det der lyder helt hen i hampen... og som der bliver nævnt tidligere... så må du godt nok være meget godt forsikret nu, eller blevet taget godt og grundigt ved r...

• #8   13. aug 2010 Jeg har også tegnet forsikring ved IDL...

Ved fornyelse af min gamle trygforsikring skulle jeg af med 8798 kr og 7999 kr i selvrisiko... Det synes jeg sku var for meget.

Jeg flyttede alle mine forsikringer over til dem og sparede en god slat penge. F.eks lavede de min bike til 5028 kr og 2464 kr i selvrisiko. Derudover sparede jeg en del på resten. Kan det virkelig passe?

Ja, det kan det. Med nogle enkelte punkter hvor de ikke matcher mit gamle selskab.

1. IDL har på deres ulykkesforsikring lavet så hvis du har en mén-grad på 5% eller mindre, kan der max udbetales 10.000 kr

2. Deres præmietrin er umiddelbart ikke helt til at gennemskue, de har 4 trin, men det figurerer ingen steder at jeg er 100% uden præmiestigning hvis uheldet skulle være ude. Det er jeg så blevet lovet pr. mail fra min assurandør, men vil have skrevet det i mit tilbud før jeg er tilfreds.

I deres betingelser er der ifølge min assurandør en fejl, hvor der står at trin 3 er det billigste. Det er trin 4 som jeg så er i. Desuden er man i trin 3/4 til delt "skadefri"... Dvs. at man bibeholder sit trin hvis man indenfor 3 år ikke har haft en skade for over 100.000 kr.

Jeg blev lovet 100% skadefri, og det agter jeg at få skrevet ind!

Ellers ser deres betingelser egentlig meget godt ud over hele linjen. Dem kan jeg sagtens anbefale

• #9   13. aug 2010 jeg har idl.. og ja det er billigt med mc, hvis man er over 30.. ellers er det de, de dyreste

hvilken bil har i så??

• #10   13. aug 2010 well

for 2 biler, 1 mc, hus, indbo og ulykke betaler jeg ca 15000 om året

Mon ikke du har været lidt vild i dine unge dage dækmand*Griner*

• #11   14. aug 2010 har sku os li fået min regning for næste års forsikringer, 21kg fy for den, og det vel uden bil. min mc koster 10kg haft den i 2 år skadesfri og er 27. tror ik j ka få det billigere.

Kommentér på:
forsikring

Annonce