{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.664 visninger | Oprettet:

Nu bliver jeg sgu sur... {{forumTopicSubject}}

Eller det kan jeg næsten ik... Nogen af de svar der har været på mit tidligere indlæg er simpelhen for latterlige...
Tudefjæs, KLOVN!! og andre spydige bemærkninger...
Hvis ik (jer der har svinet mig) kan se ironien og tyde hvad det egentlig er jeg mener er det da jer der er dumme..

Men okay. Slut med fis og ballade, ærgeligt at folk ik kan opføre sig ordentligt... Nogen af jer er fandeme over 30 år.

Til alle der ik har et arrigt had til mig nu: Ja... I er sgu seje nok smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu bliver jeg sgu sur...
  • #1   17. feb 2006 Link ??

• #3   17. feb 2006 minder mest om scootergalleri

• #4   17. feb 2006 Man skal passe på med ironi på skrift, det kan hurtigt blive tolket helt anderledes end man selv ville gøre. Det er det her et tydeligt bevis på smiley

Mvh. Rune

• #5   17. feb 2006 martin...

Det handler jo lidt om at det ku være rart for alle hhis det var at det ik gentog sig... altså at folk støder hinanden og skaber dårlig stemning.
    Du har selvfølgelig ret til at mene hvad du nu mener.

• #7   17. feb 2006 ej men det var jo heller ikke det smarteste at skrive det ikke var en fair afstemning. set fra januses synspunkt kan jeg godt forstå at han bliver lidt negativ. det havde jeg også blevet.

• #8   17. feb 2006 for pokker han skrev jo at det var ironisk . hvad grund er der så til at svine ham ???. jeg ser da nødigt at det er denne form for udvikling galleriet skal tage .

• #9   17. feb 2006 ironi bliver alt for ofte misforstået.. husk smiley'n smiley (det er dog heller ikke altid fok ser den.. )

når det er sagt, så føles det nogen gange som om nogen sidder parat 24/7 til at paste www.kinagrill.dk ind.. så sjov er den altså heller ikke mere..

måske folk bare er depimeret over udsigt til mere frost og sne.. smiley

• #10   17. feb 2006 Chris...... altså

Når folk nu er gode til at svine til,, så lad dem dog, man skal jo ikke lade sig hæmme eller begrænse nu om dage,,, NOT

Vi (også mig selv) er mange gange for hurtige til at skrue bissen på i stedet for at se på tingene med et smil

Bo

• #11   17. feb 2006 hej!!!! go weekend!!!!! smiley

• #12   17. feb 2006 Jeg er helt klart enig med Nicholas B.

Jeg syntes at det er rigtigt flot at i syntes i kan tillade jer at skrive sådan en gang lort til andre medlemmer her på galleriet.
    der er sgu ikke engang èn af jer der ville have sagt noget til ham hvis i stod face to face med manden.
    Det er da åbenlyst kun fordi at i kan sidder her og gemme jer bag skærmen.

Lad vær med at skrive noget i ikke selv kan stå helhjertet inde for.

Og glem ikke vær mod andre som andre skal være mod jer.

bare mine 2 cents.
    Nu har jeg også brokket mig så får jeg vel også en MCG klaphat!

-Jesper

• #13   17. feb 2006 Hej Jesper

Det er rigtigt det du siger der ang. kommentarer her på mcg og som folk nok ikke ville sige ansigt til ansigt. Og det er jo lidt ærgeligt, for jeg (eks) vil jo helst kunne møde alle til sommer på div. fællesture, men nogen holder sig nok tilbage fordi de ved at de har været åbenmundet og så ikke står inde for det de sagde i situationen...

Nå , men Michael fra Ålborg og jeg var i sin tid ikke enigen om noget, men det er vi nu efter lidt snik snak, og det er jo perfekt, at man kan tale sig til enighed uden at brænde nogen broer bag sig... smiley

Bo

• #14   17. feb 2006 Moto

Jeg er ikke enig med dig

Fordi "det er vilkårene" så er det ikke ensbetydende med at folk kan kast alle mulige ukvemsord i hovedet på een, fordi man skriver om noget man er utilfreds med eller joker med.

• #15   17. feb 2006 nemlig bosa . klovn og tudefjæs høre sku ikke hjemme på mcg .

• #16   17. feb 2006 Hejsa...

Godt at høre at jeg ikke er det eneste tudefjæs, med totalt sne-nederen... men derfor kan tonen da godt holdes lidt pænere...

Gruppe Kram...

/Rumle
    PS: hvis nogen kan få fat i nogle af de der KRAMMEHOLDET veste, eller bare ryg mærket så sig til...

• #17   17. feb 2006 "Fed" lille diskution... Jeg er jo heller ik på nogen måde ude på at skabe splid og had...
    Måske vi ale bare lige skulle tænke os en ekstra gang om inden vi skriver, og være sikker på at det ikke kan misforstås... (ja, også mig)

At det her kan misforstås forstår jeg altså bare ik: "Lad mig lige starte med at pointere at det her selvfølgelig bare er for sjov og at jeg ik er sur eller noget..."

Men som mange af jeg skriver: "glem det og drik en bajer" synes jeg er et glimrende forslag!!

Jeg vil bare lige sige at jeg ikke er sur på nogen overhovedet og håber da heller ik at nogen synes jeg er en kæmpe nar.. smiley

• #18   17. feb 2006 Ironi er rigtig godt, bare ikke på skrift!
    og iøvrigt go weekend!

• #19   17. feb 2006 nope - skål, dér! smiley

• #20   17. feb 2006 SKÅL og go' weekend

• #21   17. feb 2006 Jahhhh den er jeg med på. Skååålll..... Vil køre ned i mc-klubben, og få nogle røverhistorier. Og et par kolde, go weekend til alle.....
    mvh.
    Ronni G.

• #22   17. feb 2006 Det kan vel entlig ikke komme som en overraskelse med ordvalget, fra de personer het handler om, sådan udtrykker de sig jo tit!!!! Trist..... men jeg har opgivet at få en ordentlig tone herinde, man får jo det glatte lag, hvis man kommetere måden folk vælger at udtrykke sig på!!!

• #23   17. feb 2006 HAYABOSA LUGTER!!!!

• #25   17. feb 2006 HAYABOSA lugter stadigvæk smiley

• #26   17. feb 2006 Jeg er ikke sur hehe... skål... og go weekend...
    Ronni G snal vi snart have fest igen ?

• #27   17. feb 2006 Er enig med..... alle dem der drikker ØL ?? ;o)

Husk nu drenge og piger.... "Lige børn leger bedst... men det er de skæve børn der har det sjovest ! " ;o)

God Weekend !

/Louring

• #28   17. feb 2006 Uha Line... Det ved man aldrig, vi må se hvad tiden bringer os. Er noget booket op i et stykke tid nu...
    mvh.
    Ronni G.

• #29   17. feb 2006 Jeg skal være den første til at indrømme, at jeg sommetider har været liige hurtig nok på aftrækkeren og har fået sendt en noget skarp bemærkning af sted.
    Og det er noget jeg er begyndt at prøve på at ændre, lige prøve at tage en dyb indånding og tælle til 10 før jeg reagerer. Og det virker,, :o) ,, jeg prøver tit nu at se det fra den humoristiske side i stedet for. Det er sq så træls at blive sur, og der er jo kun mig selv til at blive god igen.
    Og som een herinde nævner,,:o) ,,så vil jeg helst også kunne se alle i øjnene når det engang bliver sommer og man mødes ude i det pulserende liv..
    God weekend..
    Michael.

• #30   17. feb 2006 Og Sebastian er en pedagogfræser der har puhafingre far alle bleerne smiley

• #31   18. feb 2006 Nicholas B hvad var din pointe med det foerste indlaeg ?? jeg forstaa det simpelthen ikke? Du siger det var ironisk og for sjovt, men alligevel er det en stor klynken du kommer med? Det er da tydeligt at du prover at skabe opmaerksomhed ved dit foerste indlaeg omkring din cykel, det kan da enhver se, og det bliver ikke mere stuerent af at du skriver at det er ironisk. Saa jeg synes stadig at du er en daarlig taber......

• #32   18. feb 2006 og en klovn!

• #33   18. feb 2006 martin k . jeg er HELT af samme mening .

• #34   18. feb 2006 Martin og Chris, den er jeg også med på, ser ingen grund til at nogen udtrykker sig på den måde!!!!!!!!

• #35   18. feb 2006 Ikke en måde at udtrykke sig MEN overskriften på Nicholas forrige indlæg var ikke smart. Iøvrigt er det vel heller ikke høfligt at beskylde Janus for at snyde og så lige tilføje, at det er ironisk ment. Jeg studsede kon nok også da jeg læste Nicholas's forrige indlæg. Ironi virker ikke godt på skrift.

• #36   19. feb 2006 Jeg forstår ikke at folk bliver så harme over mit indlæg. Jeg synes at hans overskrift og den måde han fremstille mig og min cykel er helt HELT uacceptabel. Hvis han mener at det er for dårligt at en 6 årig cykel vinder over hans nyere og smartere sort stelede cykel, så forstår jeg ikke at han vil stille det frem ironisk. Hvis han så mener det ironisk, hvad er hans pointe med den overskrift, jeg kender ikke manden og bryder jeg mig aldeles ikke for at blive beskyldt for at snyde eller at manipulere med billeder for at vinde. Det har jeg aldrig gjort og forstår heller ikke pointen ved at gøre det.
    Martin K, det at jeg kalder ham en klovn, må da være et udtryk for at jeg føler mig fornærmet over den måde jeg bliver fremstilet på. Hvorfor skal jeg undskylde når det er mig der bliver angribetl? svar venligst!!!

• #40   20. feb 2006 Martin K om igen... jeg bryder mig ikke om hans overskrift "FUP i udfordring" (FUP med stort) det var allerede der alle mine lamper begyndte at blinke rødt, og bedre blev det ikke da jeg så læste hans indlæg. Lige bortset fra den første linie hvor han godtnok skriver at han ikke er sur men.....sådan tolker jeg det, begynder han at kaste med mudder og sandheden kommer frem understøttet med udråbstegne mv. anvendt i flæng....

"Hva sker der?? Man udfordrer en r1 med blank stel (fordi den den står fuldstændig standard, og det ku være fedt hvis en r6 slog en r1!!)

Så er der et manipuleret ......."

Ironien er død her, sådan tolker jeg det, og derforreagerede jeg i min aversion som jeg gjorde. Først udfordrer han min cykel og når han så står til at tabe, begynder han at svine den til. jeg håber du kan se det fra min side Martin K. Og som Administratorer har pointeret så er ordet frit og man har lov til at forsvarre sig selv og sende aben videre, måden det gøres på kan så diskuteres, jeg synes ikke jeg gik over stregen. Hvorfor må man ikke sige hvad man mener? Hvis man ikke kan tåle at blive kaldt for klovn, hvis man har gjort noget åndssvagt, synes jeg man skulle prøve lige engang at plaffe sine briller op i panden og lige prøve at gå en tur udenfor Og ja, lad osse lukke tråden her...... nu er jeg ikke sur længere smiley

Kommentér på:
Nu bliver jeg sgu sur...

Annonce