753 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Tur til holland/tyskland m/u db killer Tur til holland/tyskland m/u db killer

Hey folkes. Da jeg står og skal til holland og tyskland her til sommer på biken, har jeg fået at vide at specielt tyskere er et vanvittigt folkefærd, der ikke bryder sig om udstødningsrør uden db killer, uanset om det ellers overholder lyd niveauet eller ej. Derfor kære folk, er det noget i kender noget til? Altså min må "larme" med 96 db på 2 meters afstand, og det overholder den som den er nu med akrapovic udstødning slipon.

Så med eller uden db killer?
på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tur til holland/tyskland m/u db killer
  • #1   9. jun 2009 politiet i tyskland har db målere med, og hvis den overholder det den må, så får du ikke problemer med dem, så er de tyske politifolk meget rare.. men hvis ikke, så er det en bøde og betale på stedet eller lade cyklen stå.. men der er selvfølgelige flinke politier som ser gennem fingrene med det

• #2   9. jun 2009 Håber du har styr på din støjgrænse, 96dB lyder umiddelbart højt, men har du det på tryk at det var denne grænse der gjaldt i indregistrerings/typegodkendelses øjeblikket så er den jo fjong :o).

JLL

• #3   9. jun 2009 Det lyder da lidt lidt skidt i mine ører. Tager til Hein Gericke i næste uge for at spare penge på at købe tøj. Dårlig handel hvis jeg ender med en bøde (for jeg larmer uden tvivl "for meget"). Nogen der ved hvad bøden er?

• #4   9. jun 2009 jeg har været tit i tyskland uden db killer og de har ikke sagt noget til mig. men ta lige en med for en sikkerheds skyld hvis du skal helt til holland

• #5   9. jun 2009 Mikkel E

70 euro. Men har man db killer med, faar man muligheden for at sætte dem i paa stedet, og er de flinke, slipper du for bøden.

• #6   9. jun 2009 Karsten L: Tak for det. Jeg må hellere få investeret i en db-killer, skal jo alligevel have en, hvis jeg vil deltage i mc-kurser.

Kommentér på:
Tur til holland/tyskland m/u db killer

Annonce